Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۳ میلیارد ریال روغن موتور احتکار شده در یکی از انبارهای حاشیه روستای هیو خبر داد و گفت: به دستورمقام قضایی محل مذکورپلمپ ومتهم به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از فرماندهی انتظامی البرز، « سرهنگ مهدی فضلی علیشاه» درتشریح این خبر کشف احتکار روغن موتور، گفت: به دنبال اخبار واصله مبنی برنگهداری غیرمجاز روغن موتور در یکی از انبارهای یک مرغداری درحاشیه روستای هیو،ماموران مبارزه باکالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان درمعیت کارشناسان اداره جهادکشاورزی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: دربازرسی صورت گرفته ازمحل، مقدار 13860 لیترروغن موتورپلمپ شده دربشکه های 220 لیتری که به قصد افزایش قیمت درمحل احتکار شده بود کشف وضبط و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

 

علیشاه تصریح کرد: ارزش روغن های احتکارشده رابالغ بر3میلیاردریال برشمرد وگفت:بادستورمقام قضایی محل مذکور پلمپ و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد حجت الاسلام ارزانی زلزله مسجدسلیمان خبرگزاری شبستان اردبیل قم امامزادگان و بقاع متبرکه احتکار کالا روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. بر این اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولین اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی مأموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توأم با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مأمورین وظیفه شناس پلیس که با سعه‌صدر و خویشتنداریِ توأم با اقتدار، در اجرای این مأموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان