Web Analytics Made Easy - Statcounter

طباطبایی گفت: ۵۷۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعالیت کرده که استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می تواند بسیار مهم و موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، »سیدهادی طباطبائی«، در نشست چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور آیت‌الله‌العظمی بطحائی گلپایگانی، که دیشب در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امسال چهلمین سال انقلاب را جشن گرفتیم و درواقع چهل سالگی انقلاب تازه شروع شده و نهادهای انقلابی به سوی چهل سالگی پیش می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند، افزود: ۵۷۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعالیت کرده که استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می تواند بسیار مهم و مؤثر باشد.

 

این مسوول بیان کرد: در استان چندین سازمان مردم‌نهاد نیز در دست تاسیس بوده که با ورود اینها سازمان های مردم نهاد به  ۶۰۰ مورد افزایش می یابد و تمام این سمن‌ها باید درگیر چهلمین سالگرد انقلاب باشند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه اداره جامعه باید به دست مردم سپرده شود، چراکه هشت سال جنگ تحمیلی نیز به دست مردم اداره شد، تصریح کرد: ما هشت سال جنگ تحمیلی را در بدترین شرایط انجام دادیم که اتفاقات این جنگ بسیار افتحارآفرین بوده و پس از آن وارد فاز سازندگی شده و امروزه با وجود تحریم ها عزت ما رو به روز بیشتر می شود.

 

طباطبایی در پایان سخنان خود حرکت تمام مردم این کشور را فارغ از جریان‌های سیاسی که همه در مسیر اعتلای کشور بوده، امری مهم دانست.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مسجدسلیمان اردبیل جشن های دهه کرامت قم هلال احمر امامزادگان و بقاع متبرکه خبرگزاری شبستان مسجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان های مردم نهاد انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است