Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@14:15:32 GMT

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۶۶۷۵

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه استان آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با مرصاد ،  در خصوص برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه اظهار داشت: این طرح همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) در بقاع متبرکه استان کرمانشاه آغاز شده است و تا ۲۹ مرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد و افزود: شرکت در این طرح برای عموم رایگان است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این طرح در جوار ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه و با کمک ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود.

این مقام مسئول زمان برگزاری این طرح را ۴۵ روز اعلام کرد و افزود: این طرح در سه قالب آموزشی، اردویی و ورزشی برگزار می‌شود و عموم علاقمندان در رده‌های سنی ۷ تا ۱۸ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

حجت الاسلام توسلی از آموزش قرآن، احکام، آداب اجتماعی، مهارت‌های ده گانه زندگی و شناخت فضای مجازی در قالب کلاسهای آموزشی طرح نشاط معنوی طی امسال خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک

احد جلیلیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته زمین پاک (۲ الی ۸ اردیبهشت‌ماه) شعار این هفته «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، گفت : شعار جهانی این هفته «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در حفظ محیط زیست، هدف از برگزاری هفته زمین پاک و هوای پاک فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستداران محیط زیست است و ادامه داد: شعار محیط زیست براساس محیط زیست مردم‌پایه، هوشمند و فناورانه است و محیط زیست سالم با مشارکت آحاد مردم تحقق می‌یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: به هر اندازه دانش‌افزایی و آگاهی در خصوص محیط زیست داشته باشیم به همان میزان محیط زیست برای ما و نسل آینده سالم می‌ماند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این هفته، گفت: برگزاری کارگاه و کارگروه مدیریت پسماند؛ فرهنگ‌سازی و آموزش مردم به خصوص جوامع محلی، دانش‌آموزان و دانشجویان؛ پاکسازی بوستان‌ها و پارک‌ها با مشارکت بیش از ۳۷ انجمن‌های مردم نهاد در سطح استان، نشست تخصصی به صورت وبیناری با رئیس سازمان محیط زیست و برگزاری نشستی با مدیران ۵۵ خانه محیط زیست استان از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته است.

جلیلیان با یادآوری ۸۰ میلیون ایرانی ۸۰ میلیون همیار محیط ریست، تصریح کرد: همیاران در راستای حفظ محیط زیست با ما همکاری می‌کنند.

وی خطاب به هم‌استانی‌ها، گفت: با توجه به بارش‌های خوب و طبیعت زیبای بهاری و حیات وحش استان مردم برای حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی مشارکت داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه