Web Analytics Made Easy - Statcounter


با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در سرعت بخشی به امور فقرا تاثیر گذار است، ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان تهران با استفاده از تلفن ثابت و شماره گیری ۷۳۵۵ در بهار ۹۸ بیش از ۳۴ میلیارد ریال برای امور نیازمندان کمک کردند.


وی با تأکید بر اینکه مردم نوع دوست و خیر می‌توانند در روش‌های نوین نیت کمک خود را مشخص کنند، بیان کرد: با جایگزین شدن روش‌های الکترونیکی و نوین کمک به نیازمندان، خیران می‌توانند از طریق گوشی‌های تلفن همراه، تلفن ثابت، اپلیکیشن‌ها و خودپرداز بانک‌ها کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل کمیته استان تهران در مورد شماره تلفن ۷۳۵۵ گفت: خیران برای کمک به نیازمندان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و با شماره گیری ۷۳۵۵ کمک‌های خود را برای نیازمندان اختصاص بدهند که در این روش نوع کمک نیز مشخص شده است.


شیران یادآور شد: در بهار امسال ۳۶ هزار و ۳۶۶ نفر از مردم استان تهران از طریق شماره تلفن ثابت ۷۳۵۵ کمک‌های خود را برای رفع امور نیازمندان پرداخت کردند.


وی با بیان اینکه علاوه بر تلفن ثابت ۷۳۵۵، روش‌های نوین و الکترونیکی دیگری برای کمک به نیازمندان وجود دارد، گفت: خیران با شماره‌گیری کد دستوری ۰۲۱۸۸۷۷# نیز می‌توانند کمک‌های خود را برای امور نیازمندان واریز کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این کاهش عوارض به‌صورت پلکانی در طول سال قابل پرداخت است، گفت: برای رفاه حال شهروندان شیرازی، عوارض و بهای خدمات با پرداخت نقدی تا ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۳کاهش یافت که تا پایان سال این میزان به ۸ درصد می‌رسد.
افسانه خواست خدایی افزود: با توجه اینکه کاهش عوارض شهرداری از چهار جنبه رقابت با بانک، تبدیل بازار مسکن شیراز به‌عنوان هدف سرمایه‌گذاران و سازندگان صنعت ساختمان و رقابت با سایر شهرها، فرهنگ اقتصادی و ثبات عمل، تقاضای مسکن شهر شیراز را تحریک می‌کند، پیشنهاد لایحه عوارض به‌صورت پلکانی در شورای اسلامی شهر شیراز ارائه و پس از بررسی به تصویب رسید.
وی ادامه داد: کاهش عوارض در این سال‌ها نشان‌دهنده آن است که ثبات در رویه کاهش عوارض در طول ایام سال و پایبندی به آن در سال‌های یادشده باعث شده که مؤدیان نسبت به پرداخت عوارض در همه ماه‌های دیگر سال هم اقدام کنند.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مؤدیانی که مجموع پرداخت نقدی عوارض و بهای خدمات آنها مازاد بر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال است، عوارض و بهای خدمات نسبت به میزان پرداخت نقدی به‌صورت پلکانی از ۳ تا ۹ درصد کاهش می‌یابد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان