Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و با توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت مخابرات ایران قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکین را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی سالیانه هزینه حذف قبوض و به‌کارگیری این مبلغ در راستای توسعه شرکت را از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران دانست.
وی افزود: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۲۰۰۰ و به صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ساده‌سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و افزایش سرعت و شفاف بودن عملکرد کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت قبوض را از دیگر مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت عنوان کرد.
وی ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd*۲۰۲۰# نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.
صدری با اعلام اینکه تاکنون در ۸ استان به صورت کامل قبوض کارکرد تلفن ثابت حذف شده است، اظهار داشت: حذف قبوض کاغذی در استان‌های باقی مانده با توجه به سیاست‌های مبتنی برتحقق دولت الکترونیک در برنامه آتی شرکت قرار دارد.
آخرین اخبار و پست‌های مخابراتی در صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران به نشانیhttps://www.instagram.com/tci.ir/ قابل دسترسی است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ پیام صابری افزود: با توجه به لزوم بروزرسانی تجهیزات و رفع خرابی تجهیزات مخابراتی و نیاز به DownTime، از ساعت ۲۳ چهارشنبه هشتم فروردین اختلال مخابراتی در برقراری ارتباط مشترکان تلفن ثابت محدوده‌هایی از شهر همدان به وجود آمد.

وی افزود: در اطلاعیه اعلام شده، قرار بود نصب تجهیزات در مدت ۴۸ ساعت انجام شود که با تلاش نیرو‌های شرکت مخابرات در کمتر از ۱۰ ساعت تجهیزات مورد نیاز نصب شد.

صابری تصریح کرد: این تجهیزات مربوط به یک سوئیچ بود، اما مشترکان مراکز مخابراتی تختی، بعثت (فاطمیه)، شهید بهشتی، شهرک فرهنگیان و شهر مریانج در این مدت با قطعی شبکه تلفن ثابت، همراه شدند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: این قطعی شامل همه خطوط از جمله خطوط مشترکان شخصی، اداری، دیتا بانکی و تلفن‌های امدادی بود.

دیگر خبرها

  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توان به‌سوی صادرات بنزین حرکت کرد
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود