Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: نسبت به این که والیبالیست‌ها در آمریکا معطل شدند به IOC رسماً اعتراض کردیم و این اقدام آنها از جهت ایجاد جو روانی بوده است.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک بیان کرد: از ابتدای ورود به کمیته ملی المپیک نهادی را تحت عنوان شورای راهبردی شکل دادیم که ۱۷ عضو دارد و این ۱۷ عضو رؤسای کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون‌ها مانند اتاق فکر برای کمیته ملی المپیک هستند. دیگر دوران تصمیم گیری فردی گذشته و باید از مدیریت جمعی و ظرفیت‌های دیگران هم استفاده کنیم. در حال حاضر ۱۵۰ نفر در قالب ۱۷ کمیسیون فعالیت دارند.

او ادامه داد: یکی از کمیسیون‌های ما روانشناسی است و بخشی از چالش‌های ما در رویدادهای ورزشی این است که ورزشکار دچار شوک می‌شود و وجود روانشناس در کنار تیم‌ها می‌تواند کمک کند.

صالحی امیری در مورد معطلی والیبالیست‌ها برای ورود به آمریکا برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها گفت: ما رسانه‌ای نکردیم اما از لحظه دو هفته درگیر این بحث هستیم و برای اخذ ویزا هم چالش داشتیم. کمیته ملی المپیک آمریکا و حتی شخص توماس باخ و معاونش پیگیر بودند. باند بی منطقی در آمریکا حاکم است که تمام معادلات جهانی را بر هم می‌زند و تصمیمات نا درست می‌گیرد. در مورد این اتفاق هم دیروز جلسه داشتیم. طبق گزارش‌های رسیده این رفتار آمریکا نشان می‌دهد بیشتر دنبال اقدام روانی بوده اند. اما ما معطل کردن بازیکنان را رسماً به IOC اعلام کردیم. اگر ما چیزی را رسماً اعلام نمی‌کنیم دلیل بر این نیست که اقدامی انجام نداده ایم. ما برای ویزا ندادن به تکواندوکاران هم خیلی اعتراض کردیم و سه راه حل دادن وایلد کارت، برگزاری رویداد مشابه و یا دادن امتیاز را پیشنهاد دادیم.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی دشمنانی دارد و ما اصولی داریم که به آن اصول وفاداریم. ما در کمیته ملی المپیک کمیته‌ای را برای موضوعات خاص در سطوح بین المللی تشکیل دادیم.

او در مورد وضعیت اساسنامه نیز گفت: فرایند کارشناسی آن در کمیته ملی المپیک از دوره قبل آغاز شده بود و من وقتی آمدم به آن سرعت دادم. در ۱۳ بار رفت و برگشت به IOC در نهایت تصویب شد و الان هم در نوبت صحن دولت است.

صالحی امیری در مورد تعیین تکلیف دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز تاکید کرد: دبیر کل کمیته ملی المپیک امسال مشخص می‌شود. هر زمان به نتیجه برسیم اعلام می‌کنیم. الان سرپرست دبیرکل داریم و جای نگرانی نیست. فعالیت‌های کمیته به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری

مصاف با پیکان در حالی برای سپاهان تمام شد که آنها علاوه بر واگذار کردن نتیجه و چشیدن طعم تلخ پنجمین شکست پیاپی در مسابقات لیگ برتر با یک اخراجی دیگر هم مواجه شدند که برایان دابو هافبک بورکینافاسویی این تیم بود.

دابو پس از اخراج از کوره در رفت و با بازیکنان حریف پیش از ترک زمین بگومگویی داشت که این اتفاقات در گزارش ناظر بازی آورده شد و سبب شد کمیته انضباطی این بازیکن را با جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی به دلیل بدرفتاری با بازیکن حریف جریمه کند.

این رای البته با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شد ولی کمیته استیناف پس از بررسی مدارک و شواهد رای کمیته انضباطی را تایید کرده و در شرح آن نوشته است: «اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود.»

منبع: ورزش سه

tags # سپاهان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • میزان کسری بودجه اعلام شد | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: امسال بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است