Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا صالحی امیری در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا درباره رفتار آمریکایی‌ها در لیگ ملت‌های والیبال موضع‌گیری نمی‌کنید؟ اظهار داشت: اینکه ما اقدامات خود را رسانه‌ای نمی‌کنیم دلیل بر این نیست که فعالیتی انجام ندهیم. از همان ابتدا با کمیته بین‌المللی المپیک (آی او سی) مکاتبه کردیم و از این طریق به کمیته ملی آمریکا اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران ویزا گرفت اما چون باند بی‌منطق در آمریکا هستند تصمیمات نادرست می‌گیرند.

صالحی امیری ادامه داد: در تکواندو هم حداقل چهار مکاتبه و ۱۰ تماس تلفنی با فدراسیون جهانی داشتیم و در لوزان سوئیس با چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار کردیم. سه پیشنهاد به وی دادیم؛ به ورزشکار تکواندوکار ایران وایلد کارت بدهند، شرایط حضور وی را در رویدادی مشابه فراهم کنند و یا امتیاز او را محاسبه کنند.

وی گفت: کمیته بین المللی‌المپیک هم به فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد و قرار است تصمیم گیری کند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ۱۵۰ فرهیخته را در ۱۸ کمیسیون کمیته دعوت کردیم تا از ظرفیت‌های آنها برای توسعه ورزش کشور استفاده کنیم.

وی به بخشی از چالش‌ها در اعزام ورزشکاران اشاره کرد و گفت: در صحنه رویداد دیده شده که برخی وررشکاران دچار شوک شدند و این نیاز احساس می‌شود تا روانشناس در کنار ورزشکار حضور یابد تا آسیب‌های احتمالی بکاهد. بنابراین کمیسیون‌ها نقش مهمی در بخش‌های مختلف ورزش کشور دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد و معاون اسبق وزارت اطلاعات می‌گوید بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، تمایل مردم به مهاجرت به 60 درصد رسیده و تمایل به مهاجرت در دانشجویان در سال 1401 به 67 درصد رسیده است. 60 درصد مورد اشاره صالحی امیری معادل 48 میلیون نفر است! روایت صالحی امیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد