Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@00:24:33 GMT

خاطرات هادی صدقی در «ایستاده‌ام» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۷۸۴۹

خاطرات هادی صدقی در «ایستاده‌ام» منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «ایستاده‌ام» به بیان خاطرات هادی صدقی از واحد اطلاعات و عملیات در مبارزات با ضدانقلاب در جنگل‌های گیلان پرداخته و خاطرات هشت سال جنگ وی را بیان می‌کند که با قلم حسین گلدوست و تحقیق محمدعلی زمانیان در ۲۴۸ صفحه مصور به همت انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده و راهی بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از کتاب آمده است: آن قدر دویدم که از نفس افتادم و دقیقاً به خط اصلی دشمن برخوردم. یک سرباز عراقی نگهبانی می‌داد و وقتی رسیدم پشتش به من بود. خودم را انداختم داخل کانال، چشم از او برنمی‌داشتم. نفسم که چاق شد فکر کردم حالا چه کار کنم. خوشبختانه بولدوزری صدمتر آن طرف‌تر کار می‌کرد و باعث شده بود نگهبان‌ها صدای دویدن و پریدن ما را نشنوند و تمرکزشان کمتر بشود.

دو نفر دیگر تیم ما داخل کانال‌های دیگر رفته بودند و با همدیگر هیچ ارتباطی نداشتیم. فقط یک نفرمان دوربین داشت که در این شرایط چندان به دردبخور نبود. خودم را به دیواره کانال چسباندم، چون سایه بود نگهبان من را نمی‌دید. با خونسردی تمام بالای سرم راه می‌رفت. هرگز فکر نمی‌کردند ما تا اینجا آمده باشیم. آنقدر به من نزدیک بود که جزئیات لباس و صورتش را می‌دیدم...»

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایستاده ام خاطرات روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر هادی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول ساخت سریالی جدید برای تلویزیون است، عکسی از خود با صورت زخمی منتشر نمود و سبب نگرانی برخی از طرفدارانش شد. در ادامه تصویر منوچهر هادی با صورت زخمی را مشاهده خواهید کرد.

منوچهر هادی که ماجرای اختلافش با یکتا ناصر در فضای مجازی هنوز هم مطرح است، در تازه‌ترین استوریش تصویری از صورت زخمی خود را منتشر نمود، زخمی شدن صورت آقای کارگردان به دلیل دعوای خانوادگیش نیست بلکه به صحنه‌ای از فیلم سینمایی حدود هشت صبح مربوط می‌شود، این داستان زوجی را روایت می‌کند که مرد به اسم امیربا بازی منوچهر هادی با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش (یکتا ناصر) دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود. فیلم حدود هشت صبح آخرین فیلمی است که یکتا ناصر و منوچهر هادی در آن همبازی بوده اند.

منوچهر هادی در گریم فیلم جدیدش

منوچهر هادی و یکتا ناصر ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب دختری به نام سوفیا شدند، این زوج از یکدیگر جدا شده اند.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • (عکس) استوری جالب و جدیدی که هادی چوپان منتشر کرد
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد