Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:57:07 GMT

قهرمانان تکواندو بانوان همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۰۸۵

قهرمانان تکواندو بانوان همدان معرفی شدند

در این پیکارها ۳۹ تکواندوکار منتخب استان همدان در رده های سنی خردسالان و نونهالان به صورت درون اردویی با هم رقابت کردند.

در اوزان مختلف رقابت های رده سنی خردسالان فاطمه زارعی از باشگاه برنا همدان، مهدیه ملکی از تیم بهار، نیوشامیرزایی از تیم کانون مهدیه همدان، زهرا نظری از تیم برنا همدان، کیمیا محمودی از تیم کانون مهدیه همدان، فاطمیا علی بخشی از تیم فردوسی همدان، توتیا اسکندری از تیم کانون مهدیه همدان، زهرا قبادی از تیم الوند همدان و مهسا نوروزی از تیم رزن عنوان های برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رده سنی نونهالان اسماً اکنلوئی از تیم کانون مهدیه همدان، مهلاحیدری از تیم برنا همدان، نگین مبین فر از تیم کارگران همدان، فاطمه قربانی از تیم برنا همدان، نرجس معروفی از تیم فردوسی همدان، فاطمیا یوسفی از تیم برنا همدان، تینا اسکندری از تیم برنا همدان و نادیا حسن نژاد از خانه تکواندو همدان قهرمان شدند.

آرزو سرخ آبادی از تیم کارگران همدان، هانیه معصومی از تیم الوند همدان، فاطمه زهرا قراخانی از تیم بهار، آیدابهرامی از تیم بهار، گلشید مکاریان از تیم خانه تکواندو، هستی اکرمی از تیم خانه تکواندو، یگانه صادقی از تیم الوند و حدیث یارمحمدی از تیم کارگران دیگر نفرات برتر در رده سنی نونهالان معرفی شدند.

هم اکنون حدود یک هزار بانوی همدانی در رده های سنی مختلف رشته تکواندو فعالیت دارند.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تکواندو ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میر جلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور پس از حضور در شلمچه و برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو در جهت معرفی شهدا و آشنایی با مردم داری و مردم یاری این عزیزان در راه ­بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی با خون شهدا بود و من از سردار سلیمانی و پشتیبانی هاشون که بستر را فراهم­ کردند تا ورزشکاران و جوانان بیایند و با قهرمانان واقعی این مروز بوم آشنا شوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز توفیق حضور در یادمان شلمچه حضور را پیدا کنیم در جایی که قهرمانان و پهلوانان این سرزمین به ویژه ورزشکاران شهید که از جان خود گذشتند و پلاکشان، مدال شأن شد و ما هم به رسم ادب، احترام و رسم پهلوانی، قهرمانان و پهلوانان ورزشی امروز­ در این مکان حضور یافتیم تا مسلک و مرام پهلوانی فراموش نشود.   وی ادامه داد: یکی از وظایفی که ما دربسیج ورزشکاران داریم، ترویج فرهنگ وسیره شهداست و این اردوی راهیان نور در جهت معرفی شهدا و انتقال پیام آنها است.‌


­

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد