Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به‌صورت بلاعوض بوده و مابقی به‌صورت تسهیلات بانکی با سود چهار درصد و سه سال دوره تنفس پرداخت است.
وی با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ خانوار در شهر دوگنبدان زیر پوشش این نهاد حمایتی است، بیان کرد: ۴۹ درصد از خانواده های مددجویان شهری زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در بافت فرسوده دوگنبدان سکونت دارند که از این تعداد ۲۲۸ خانوار یک نفره، ۴۳ خانوار ۲ نفر به بالا و ۱۷۳ خانوار ۲ نفره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی ابراز کرد: تاکنون ۱۶۷ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال خریداری شده است.
وی اظهار داشت: این نهاد حمایتی برای ساخت واحد مسکونی در شهر دوگنبدان ۲۵۰ میلیون ریال و در روستاها ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مددجویان پرداخت کرده است.
وی افزود: انجام خدمات عمرانی در بخش‌های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن روستایی یکی از برنامه‌های اولویت دار این نهاد در سال جاری است.

گودرزی گفت: این نهاد حمایتی در سال جاری برای ساخت مسکن شهری در بافت فرسوده ۲۵۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۳۰۰ میلیون بصورت تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.
دوگنبدان مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
۲۰۸۲/‏۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای  طرح احداث مساکن مددجویی ، ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان اداره مسکن و امور شتغال از مسکن های در حال احداث توسط جامعه هدف شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث آنها قرار گرفت .

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی در سال های اخیر، تامین مسکن مددجویان این سازمان می باشد. بدین منظور، این نهاد دولتی، سعی نموده تا با فراهم کردن تسهیلات با شرایط مناسب بازپرداختی و کمک های مالی بلاعوض ، برای مددجویان خود، آن ها را در تامین مسکن مناسب، یاری نماید.

  مهری داداشیان  گفت: در همین راستا و در چند سال اخیر، سازمان بهزیستی نیز کوشیده است تا با هدایت مددجویان خود به ثبت نام در این طرح ها و تسهیل شرایط لازم برای ثبت نام آن ها، به تامین مسکن برای این اقشار پرداخته و بدین ترتیب، بخشی از اهداف خود را عملی سازد.

وی افزود:   از اعتبارات سال گذشته بهزیستی شهرستان شاهین دژ   ۳۲ مسکن مددجویی در حال احداث   دارد که از این تعداد ۲۲ مسکن روستایی و بقیه شهری می باشد .

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است