Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@00:57:48 GMT

سرقت مسلحانه ارز در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۳۰۲

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت خریداران ارزهای خارجی از شهروندان می‌کردند، خبر داد. سرقت مسلحانه

سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف مبلغ 15 هزار دلار از وی توسط سه فرد ناشناس موضوع در دستور کارِ کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: فرد شاکی در تحقیقات پلیس عنوان کرد پس از خرید مبلغ مذکور در یکی از بانک های عامل شهر اصفهان سوار خودروی خود شدم که همان لحظه سه نفر وارد خودرو شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت دلارها کرده و متواری شدند.

ارز

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با اظهارات شاکی، در این زمینه تحقیقات میدانی و تخصصی به صورت ویژه انجام و در نهایت مشخص شد سارقان یک تیم سه نفره هستند که به بهانه خرید و فروش عمده دلار در کنار صرافی ها و بانک های عامل حضور یافته و اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت خریداران ارز کرده و در یک لحظه از وی سرقت می کنند.

ترکیان خاطرنشان کرد: سرانجام با اقدامات ویژه کارآگاهان مخفیگاه سارقان در یکی از شهرستان های تابعه استان اصفهان شناسایی وهر 3 نفر به همراه مالخر پرونده در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف مبلغ 4 هزار و 500 دلار مسروقه در مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: با توجه به اقرار صریح سارقان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و همگی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت

سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی در دیدار نوروزی با استاندار سمنان گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۳ با همراهی بخش‌های مختلف در دست اجرا است و در هشت روز نخست تعطیلات کاهش ۱۸ درصد وقوع و افزایش ۳۸ درصدی کشف سرقت‌ و افزایش ۷۲ درصدی دستگیری سارقان در استان سمنان در مقایسه با نوروز گذشته ثبت شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ابراز کرد: اقدامات پیشگیرانه و مدیریت کارها در طرح نوروزی ۱۴۰۳، منجر به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت ‌در استان سمنان شد.

 

وی افزود: کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۸ درصد کشف سرقت از جمله موفقیت‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: ۹۰ درصد پرونده‌ها در بخش پلیس سایبری و فضای مجازی و ۱۰۰ درصد جرایم جنایی استان در سال ۱۴۰۲ کشف شد.

وی ادامه داد: افزایش ۲۵ درصد دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و افزایش ۱۰ درصدی برخورد با فروشندگان مواد مخدر خرد و عمده، از دیگر تلاش‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت های مهم در کرمانشاه/ کشف سلاح و مهمات ۱۴ درصد افزایش داشته است
  • افزایش ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان