Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در دیدار مدیر حج و زیارت و مسئولان کاروان‌های زیارتی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به عملکرد مدیران سازمان حج و زیارت استان، اظهار کرد: حج سبب ایجاد تحولات فردی و اجتماعی بسیاری در افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مدیران حج و زیارت و مسئولان کاروان‌ها ارائه بهترین خدمت به زائران است، افزود: داشتن سعه صدر در برابر زائران از مهم‌ترین مسائلی است که باید از سوی مدیران و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه حضور در مناسک حج باید در زندگی فردی و اجتماعی افراد تأثیرگذار باشد، گفت: بهره نبردن از فضائل و معنویات سفر حج بدترین اتفاق برای زائران است.

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی که سعادت حضور در مناسک حج را به دست می‌آوردند باید بر جامعه اطراف خود نیز تأثیرگذار باشند، تصریح کرد: سفر حج باید زمینه ایجاد تحول در فرد را به وجود آورد.

اعزام ۴۷۰ زائر گیلانی به حج

مدیر حج و زیارت گیلان نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه امسال ۴۷۰ زائر گیلانی به حج تمتع اعزام می‌شوند، اظهار کرد: اعزام زائران گیلانی از روز دوم مرداد ماه امسال و به مدت ۲۸ روز انجام خواهد شد.

حسن فعال با بیان اینکه ۶۰ درصد زائران گیلانی را بانوان و ۴۰ درصد آنها را آقایان تشکیل می‌دهند، افزود: جوان‌ترین زائر بیت الله الحرام فردی ۱۶ ساله و پیرترین آن نیز زائری ۸۵ ساله است.

وی گفت: امسال زائران گیلانی در قالب ۴ کاروان از شهرستان‌های آستانه اشرفیه، رشت و لنگرود اعزام می‌شوند.

کد خبر 4662035

منبع: مهر

کلیدواژه: حج و زیارت گیلان حسن فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز