Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی اکبر هاشمی جواهری مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: برای فصل جدید لیگ‌برتر دوربین‌های مدار‌بسته با قابلیت تشخیص چهره در ورزشگاه امام‌رضا(ع) وارد مدار شده است. تاریخ انتشار: 12:09 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۸۳۴

علی اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد نصب دوربین‌های مدار بسته در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار داشت: با راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته تشخیص هویت در ورزشگاه امام‌رضا(ع)، این ورزشگاه به عنوان امن‌ترین ورزشگاه کشور فعالیت خود را در فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به جز موضوع دوربین‌های مداربسته و گیت‌های ورودی که در بلیت فروشی الکترونیکی استفاده می‌شود هیچ ایرادی و اشکال دیگری نداشتیم که این دو مسئله هم از نظر سخت افزاری ایجاد شده بود اما به صورت رسمی از ابتدای فصل جدید هر دو مقوله آماده بهره برداری است. به این ترتیب اشکالی در سیستم سخت افزاری ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در جریان بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه، دوستان به ما گفتند که از چک لیست فدراسیون فوتبال هم جلوتر رفته بودیم و برخی مسائلی که در چک لیست فدراسیون وجود نداشت، از سوی ما در نظر گرفته شده بود که این امر نشان می‌دهد ورزشگاه امام رضا(ع) مدرن‌ترین ورزشگاه کشور است و آمادگی برگزاری مسابقات بزرگ و بین‌المللی را هم دارد.

هاشمی جواهری گفت: از همین جا اعلام می‌کنم دوربین‌های مداربسته ورزشگاه امام رضا(ع) با قابلیت تشخیص چهره افراد هم اکنون وارد مدار شده است و از نظر فاکتورهای امنیتی مورد نیاز کنفدراسیون فوتبال آسیا در درجه ممتاز قرار دارد، همین طور گیت‌های الکترونیکی برای ورود و خروج تماشاگران بدون نیاز به نیروی فیزیکی آماده بهره برداری است از این رو به تماشاگران مشهدی اطمینان می‌دهیم هیچ مشکلی بابت امکانات سخت افزاری در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد.

وی ادامه داد: به اعتراف مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و مدیران فرهنگی کشور، تماشاگران مشهدی در فصل گذشته کوچکترین مشکل اخلاقی و فرهنگی نداشتند و مشخص شد مشهدی‌ها در ورزشگاهی که به نام مبارک حضرت رضا(ع) نامگذاری شده است، حرمت مالک ورزشگاه را نگه می‌دارند و نشان می‌دهند جزو بهترین تماشاگران کشور هستند. ما سال گذشته یک مورد بداخلاقی و ناهنجاری در ورزشگاه نداشتیم بلکه به عنوان مدل و الگوی فرهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی معرفی شدیم که این مسئله نشان می‌دهد که وقتی تماشاگران امکانات مدرن در اختیار داشته باشند برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌آیند و بدون پرخاشگری و بد اخلاقی بازی را تماشا می‌کنند و به خانه برمی‌گردند.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در پاسخ به این پرسش که با وجود بازسازی ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد، آیا این امکان وجود دارد که بازی‌های شهر خودرو به این ورزشگاه انتقال پیدا کند یا همچنان بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، گفت: این مسئله در حد اختیارات ما نیست اما به نظر می‌آید با توجه به امکانات مدرنی که در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود دارد و دسترسی راحت تماشاگران به ورزشگاه توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری و مترو، مشهدی‌ها علاقمند به برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) باشند اما هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده است. ما آمادگی کامل داریم همانند فصل گذشته این ورزشگاه را در اختیار نماینده موفق شهر مشهد بگذاریم.

هاشمی جواهری در پایان تاکید کرد: باشگاه شهرخودرو برای عقد قرارداد با ورزشگاه هنوز اقدامی نکرده‌ اما مذاکرات اولیه به صورت شفاهی انجام شده است. اگر قرار است شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی‌های خود را انجام دهد، بهتر است زودتر به ما مراجعه کنند. اگر بخواهند به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) بروند، هیچ مشکلی نیست و تصمیم‌گیری با مسوولان باشگاه شهرخودرو است و ما نمی‌توانیم در این خصوص اظهارنظری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آستان قدس رضوی ورزشگاه امام رضا شهرخودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

دریافت 50 MB

تصویربردار: سید حسین میرپور

کد خبر 6087051

دیگر خبرها

  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!