Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: من مدت طولانی است که دچار برخی بیماری‌های ناشی از کهولت سن هستم و هفته گذشته بنا به تشخیص پزشک معالج به بیمارستان مراجعه کردم و بستری شدم.

اخبار چهره ها _ وی ادامه داد: حال خیلی خوبی ندارم اما امیدوارم با سپری شدن مراحل درمانم به بهبود کامل برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادرزاده داریوش اسدزاده نیز ؛ در خصوص اینکه این هنرمند پیشکسوت چه زمانی از بیمارستان مرخص می شود خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که وی چه زمانی ار بیمارستان مرخص می شود و فقط بنا به تشخیص پزشک معالج وی این اتفاق خواهد افتاد که تا این لحظه هیچ زمان دقیقی به ما اعلام نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داریوش اسدزاده بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون بازیگر پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی،بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون رف، از از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود  چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد ، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های "وِل وِله"، "چراغ‌هایِ ناتمام"، "گذر" و سریال‌های "پایتخت ۶"، "شکوه یک زندگی"، "آهوی ماه نهم"، "هِدارپِه"، "کَلّه وَنگ" و ... حضور داشته است.

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان