Web Analytics Made Easy - Statcounter


 همزمان با برگزاری همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ، حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه از زحمات سردار منصوری فرمانده فقید قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه تقدیر و تشکر کرد. منبع:سپاه نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاه پاسداران قرارگاه ثامن الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی