Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار ششطراز گفت: متاسفانه تپه تاریخی شهر کندر به مکانی برای معتادان و استعمال مواد مخدر تبدیل شده است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: نباید نسبت به ارزش‎های تاریخی، فرهنگی و آداب و رسوم منطقه بی‎تفاوت بود، به رغم اینکه امروز گردشگری پتانسیل عظیمی برای کسب درآمد است اما از آن غافل مانده‎ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بارندگی‎های اخیر موجب گردید بافت‌های قدیمی در بسیاری از روستاها به مکان‌هایی ناامن تبدیل شوند، اکنون بسیاری از کودکان از کنار همین دیوارها تردد می‌کنند و هر لحظه امکان دارد فاجعه‌ای رخ دهد.

رمضانی بیان کرد: متاسفانه دهیاران مجبور شدند به دلیل جلوگیری از هرگونه حادثه برخی از این بناها را تخریب کنند، اکنون بناهای تاریخی در برخی مناطق به مکان‌های غیر فرهنگی تبدیل شده‎اند.

بخشدار ششطراز ادامه داد: به دلیل نبود اعتبار اکنون تپه تاریخی شهر کندر به مکانی برای معتادان و استعمال مواد مخدر تبدیل شده و مشکلات اجتماعی به وجود آورده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه این تپه تاریخی که میراث نیاکان و گذشتگان است اکنون به یک مکان غیر فرهنگی تبدیل شده به طوری که این موضوع در شورای تامین و کارگروه شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شده است.

رمضانی بیان کرد: بقایای تپه تاریخی کندر جزء قدیمی‎ترین آثار تاریخی شهرستان خلیل‎آباد بوده که مربوط به قرن هفتم هجری است.

وی گفت: مسئولان استان باید بیشتر به خلیل‎آباد توجه داشته باشند و مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان را بیش از گذشته برای رفع مشکلات بناهای تاریخی حمایت کنند.

کندر زادگاه وزیر معروف طغرل بیگ سلجوقی یعنی عمیدالملک کندری و آثار تاریخی آن شامل تپه باستانی، حوض چهل پایه و آب انبارهای متعدد است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال باستانی صنایع دستی و گردشگری کودکان مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج