Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:36:46 GMT

زمین کمپ تیم ملی فوتبال، صاحب جدید پیداکرد!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۸۴۸

زمین کمپ تیم ملی فوتبال، صاحب جدید پیداکرد!

فدراسیون هاکی ایران مدعی مالکیت زمین های فعلی کمپ تیم ملی فوتبال شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی در نشست خبری امروز به موضوع جالبی اشاره کرد که در صورت پیگیری می تواند به حاشیه ای تازه برای فوتبال ایران بدل شود.

قدیمی در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون هاکی باید جلسه‌ای را با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برای تامین مکان تمرینش برگزار کند، گفت: ارتباط خوبی با تاج داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه روسای فدراسیون‌ها بودیم که تاج از من خواست با وی تماس بگیرم که ما درگیر اردو‌ها شدیم و تاج هم راهی بلژیک شد.

وی درباره موضوع سابقه زمین کمپ تیم ملی فوتبال گفت: تاج هم مقصر نیست. کی روش می‌گفت از افتخارات ما راه اندازی کمپ برای فوتبال است، اما باید بدانید آن زمین برای هاکی بود!

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی هاکی بهرام قدیمی کمپ تیم ملی مسجد سلیمان حسینی شاهرودی جیسون رضائیان بنیاد مستضعفان زلزله سه شنبه های بدون خودرو گام دوم برجام جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود