Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقاء، گفت: بیش از ۴۶۰ میلیون ریال اعتبار استانی برای تجهیز کانون های مساجد در شهرستان های بیله سوار، پارس آباد، مشگین شهر و اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (18 تیرماه) در جلسه هماهنگی برنامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: فعالیت ها و برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان تا پایان تیرماه در سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

bachehayemasjed.ir ثبت خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: گزارش برنامه ها و فعالیت های اوقات فراغت نیز همزمان با برگزاری این برنامه در سامانه بچه های مسجد به طور کامل ثبت خواهد شد تا روند ارائه برنامه ها توسط کانون ها بهتر مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

این مقام مسئول، یادآور شد: 35 تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی، فرهنگی و بخش خصوصی با هدف ارائه تخفیف ها و خدمات رایگان به فعالان کانون های مساجد منعقد شده که زمینه استفاده از این ظرفیت ها باید از سوی مدیران مسئول پیگیری شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 460 میلیون ریال اعتبار استانی برای تجهیز کانون های مساجد در شهرستان های بیله سوار، پارس آباد، مشگین شهر و اردبیل اختصاص یافت، بیان کرد: این اعتبار برای خرید فایل اداری برای کانون ها پیش بینی شده بود.

 

سقاء، ادامه داد: بیش از 550 کانون فرهنگی هنری در مساجد فعال هستند که از این تعداد 435 پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد استان اردبیل تشکیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، عنوان کرد: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد در سال جاری با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» و محوریت قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی تعریف شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مسجد جشن های دهه کرامت حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ آیت الله حسینی شاهرودی مسجدسلیمان قم شبستان یزد اعتبار استانی کلاس های اوقات فراغت طرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه های اوقات فراغت تجهیز کانون های مساجد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است