Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:21:13 GMT

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۰۵۳۱

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در همدان برگزار می‌شود

رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در همدان برگزار می‌شود. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا یاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت:  استان و شهر همدان از نظر زیرساخت‌های ورزشی از شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی و میزبانی از اردوهای تیم ملی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز مسابقات کشتی روغنی در ترکیهسقوط آزاد ملایر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان همدان

وی افزود: به همین منظور با فدراسیون کشتی رایزنی کردیم تا میزبانی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در همدان برگزار شود.

یاری عنوان کرد: با موافقت سرپرست فدراسیون کشتی و مربیان تیم ملی این اردو از تاریخ 24 لغایت 28 تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که سرپرستی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان را تورج ظفری مربی سازنده استان همدان برعهده دارد تصریح کرد: در این اردو 2 کشتی‌گیر از استان همدان نیز به نام‌های امیرحسین دارابی و امیرحسین سیف فیض آبادی حضور دارند.

یاری با اشاره به این که از هیچ فرصتی برای ارتقا سطح کیفی کشتی همدان غافل نمی‌شویم تاکید کرد: برگزاری این اردوها در همدان به رشد و پیشرفت کشتی همدان کمک می‌کند.

وی در رابطه با دیداری که در ابتدای هفته با معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان داشت هم گفت: در دیدار اعضای هیئت کشتی استان با مهندس آزاد بخت از مشکلات کشتی استان به ویژه مسائل مالی صحبت شد که معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد به دنبال راهکاری برای کمک به کشتی همدان هستیم و با قدرت از ورزش اول استان حمایت می‌کنیم.

وی در رابطه با دیدار هفته گذشته اعضای هیئت کشتی استان با مدیرکل آموزش و پرورش همدان هم اظهار داشت: در این دیدار از مدیرکل آموزش و پرورش استان تقاضا کردیم با راه‌اندازی مجدد سالن‌های حاشیه شهر و برگزاری مسابقات آموزشگاه‌ها و نیز برگزاری یک سمینار با حضور دبیران ورزشی در رابطه با استعدادیابی دوباره کشتی را در مدارس همدان احیا کنند.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی