Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اصفهانی تیم پومسه دانشجویان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد گفت: در بخش تیمی بانوان می توانستیم به مدال خوش رنگ‌تری دست پیدا کنیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، مهسا مردانی سرمربی تیم پومسه دانشجویان ایران درباره عملکرد شاگردانش در سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار کرد: خدا را شکر در همه بخش‌ها مدال کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح مسابقات بسیار بالا بود اما بچه‌های ما هم خوب کار کردند و از روند کار راضی هستم.
وی افزود: در بخش تیمی بانوان می‌توانستیم مدالی خوشرنگ تر از برنز بگیریم اما با توجه به زمان کوتاهی که برای آماده شدن داشتیم این مدال نیز ارزشمند است. همه شرکت کنندگان در این دوره در سطح بالایی قرار داشتند و اختلاف امتیاز در صدم‌ها بود. نفرات ما خوب کار کردند و قطعاً اگر برای آماده سازی زمان بیشتری در اختیار داشتیم به مدال‌های بهتری نیز می‌رسیدیم.
سرمربی پومسه تیم دختران تاکید کرد: در دوره گذشته در مجموع دختران و پسران ۴ مدال کسب شد و خوشبختانه در این دوره مدال‌ها به عدد ۵ و در تمام ماده‌ها رسید. از مردم ایران سپاسگزارم که برای ما دعا کردند و امیدوارم دل آنها را شاد کرده باشیم.
مردانی در پایان گفت: ما مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهان را در پیش داریم اما هنوز تصمیمی برای اعزام به ما اعلام نشده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایتالیا جام جهانی جهان دانشجویان ایران مردم ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم

جوسپ بورل این مطلب را در جمع خبرنگاران مستقر در بروکسل مطرح کرد و سپس توضیحاتی را درباره نشست امروز که پیرامون تحولات اخیر خاورمیانه تشکیل شد، مطرح کرد.

وی بدون اشاره به اینکه اقدام نظامی ایران علیه سرزمین‌های اشغالی در واکنش به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه صورت گرفت، پاسخ ایران را یک اقدام «بی‌سابقه» و تشدید «چشمگیر» تنش‌ها توصیف کرد که از سوی اعضای شورا محکوم شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تعهد کشور‌های این بلوک به امنیت رژیم صهیونیستی افزود که اعضا بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها و دعوت همه طرف‌ها به خویشتن‌داری تاکید کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • ‍بیانیه حزب کارگزاران سازندگی ایران: با «دفاع» جلوی «جنگ» را بگیریم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار