Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد، ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول ۹۹-۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ امروز (سه شنبه) ۱۸ تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از ۱۲ تیرماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش‌های قابل توجهی انتظار نمی‌رود.

وی افزود: این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبار‌های ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می‌یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

قدیمی گفت: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: تا روز پنجشنبه این هفته هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما‌ها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی