Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی تیرماه این تیم بیان کرد: این فهرست موقتی است و ویلموتس(سرمربی تیم ملی فوتبال) می خواهد بازیکنان لیگ برتری جوان را ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به نظر من برخی از این نفرات برای حضور در فهرست اصلی تیم ملی هم واجد شرایط هستند و می توانند کنار بازیکنانی که در سال های اخیر همیشه عضو ثابت تیم ملی بوده اند توانایی هایشان را نشان بدهند.

او درباره دلیل دعوت ۲ مهاجمی که فصل پیش در لیگ دسته اول ایران بازی کرده اند به عنوان تنها مهاجمان حاضر در این فهرست گفت: مغانلو و رنجبری آقای گل لیگ دسته اول بودند و البته به صورت موقت در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند. به نظر من تمام نفراتی که در فهرست ویلموتس هستند محک جدی‌ای می‌خورند تا در آینده اگر بازیکنان اصلی تیم ملی به هر دلیلی در اردو نبودند، از آن‌ها استفاده شود. ما نمی‌توانیم از ویلموتس ایراد بگیریم چرا فلانی را دعوت کرده یا بهمانی را دعوت نکرده است. این اردو در کل سه روز است و سرمربی تیم ملی هم می‌خواهد به نفراتی که از نظر او شایستگی دارند، فرصتی برای ارائه توانایی هایشان بدهد.

درخشان درباره مطرح شدن برخی انتقاد‌ها نسبت به دعوت نشدن بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: تا جایی که من می‌بینم نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، جوان هستند و می‌توانند در سال‌های آتی به ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این تیم کمک کنند. ویلموتس ثابت کرده در‌های تیم ملی را هم به روی هیچکس نمی‌بندد و احتمال دارد در اردوی بعدی از بازیکنان دیگری استفاده کند. او نمی‌خواهد بازیکنی را نادیده بگیرد. بسیاری از همین بازیکنانی که به اردو دعوت شده اند هم سال پیش جزء ستاره‌های لیگ برتر بودند. به نظر من تجربه آن‌ها هم با اعتماد ویلموتس بیشتر می‌شود.

او درباره مطرح نبودن نام برخی از بازیکنان دعوت شده برای بسیاری از اهالی فوتبال و اینکه آیا کادرفنی تیم ملی می‌تواند با برگزاری اردویی سه روزه نسبت به کیفیت آن‌ها ارزیابی درستی داشته باشد، گفت: طبیعی است با ۲ روز تمرین کردن ویلموتس تنها می‌تواند چهره بازیکنان را بشناسد، اما برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی امید، سبب می‌شود او نسبت به توانایی این نفرات هم شناخت نسبی کسب کند. باید به نظر ویلموتس اعتماد کرد و امیدوار ماند از همین بازیکنان دعوت شده هم بازیکنان زیادی به فهرست اصلی تیم ملی راه یابند.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران همچنان آدیداس می‌پوشد

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی تیرماه مشخص شد/ آقای گل های لیگ یک هم دعوت شدند

صبوری ویلموتس، مرهم بی پولی فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

اظهارات درخشان در خصوص فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر کار سختی بود/ به بازیکنانم اعتماد دارم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال ایران، اردوها و مسابقات تدارکاتی پرفشار اما مناسبی را پشت سر گذاشت، گفت: قبل از هر چیز باید از همه بازیکنانی که در چند اردو کنار ما بودند تشکر کنم، بازیکنان دوری از خانواده در تعطیلات نوروز را با عشق به پیراهن تیم ملی پذیرفتند و لازم است از همه آنها، خانواده‌های محترمشان، اعضای کادر فنی و فدراسیون فوتبال تشکر کنم که پا به پای ما در اردوها حاضر بودند.

سرمربی تیم ملی گفت: دشوارترین کار برای من و اعضای کادر فنی انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود. دلم نمی‌خواهد کلمه «خط خوردن» را به کار ببرم چون معتقدم بازیکنانی که از اولین اردو دعوت شدند بهترین‌های حال حاضر فوتسال ایران هستند. کسی خط نخورده، بلکه تعدادی از بازیکنانی فقط در این تورنمنت همراه ما نیستند و دلایل فنی از جمله سبک بازی حریفان برای انتخاب ۱۴ نفر نهایی وجود داشت.

وی با بیان اینکه لژیونرها در شرایط نامناسبی به تیم اضافه شدند، افزود: مصدومیت بخشی از زندگی حرفه‌ای ورزشکاران است و ما به این شرایط عادت داریم، کسانی که وحید شمسایی را می‌شناسند می‌دانند من اهل بهانه‌جویی نیستم، به بازیکنانی که انتخاب کرده‌ام اعتماد کامل دارم و با تمام توان به مسابقات می‌رویم.

شمسایی گفت: ترکیب اعزامی به مسابقات، مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و البته میدان دیده در کنار بزرگ ترهایی است که مطمئن هستم به مسابقات رونق می‌بخشند و AFC هم از حضور آنها خوشحال است.

سرمربی تیم ملی گفت: برای انتخاب هر بازیکن ساعت‌ها با اعضای کادر فنی جلسه گذاشتیم و معتقدیم با این بازیکنان به لطف خدا، دعای مردم و حسن نیت پیشکسوتان فوتبال با جام قهرمانی به ایران برمی‌گردیم.

کد خبر 6076862

دیگر خبرها

  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • راهیابی ۱۴ پومسه رو به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • وحید شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر کار سختی بود/ به بازیکنانم اعتماد دارم
  • دعوت دو بازیکن همدانی به اردوی تیم ملی جوانان بانوان کشور
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!