Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در زندان مرکزی بیرجند حضور یافته و با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کاروان خدام رضوی با حضور در زندان مرکزی بیرجند از بند مردان و زنان بازدید کردند و مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و شور و شوقی ولایی را به مددجویان و زندانیان هدیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در زندان مرکزی بیرجند و گرداندن پرچم امام رضا(ع) فضا را به عطر و بوی رضوی متبرک کردند.

ذکر رضا رضا جان و صلوت فضای معنوی خاصی به محیط اندرزگاه‌ها بخشید و زندانیان و کارکنان از این فضای معنوی بهره کافی را بردند.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی در فرودگاه بوشهر مورد استقبال قرار گرفتندکاروان خدام حرم رضوی وارد کرمان شد + تصاویرکاروان خدام رضوی از کودکان بیمارستان محمد کرمانشاهی عیادت کردند

خادمان حرم رضوی برای گسترش فرهنگ زیارت در بین زندانیان پرچم مقدس حرم رضوی را در بین زندانیان گرداندند و همه زندانیان پیر و جوان امام رضا(ع) را با چشمانی اشک آلود و تضرع از راه دور زیارت کردند و خادمان نیز برای رهایی آن‌ها از بند زندان دعا کردند.

حجت‌الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این بازدید گسترش فرهنگ زیارت از راه دور به ویژه برای کسانی که فرصت حضور در حرم ثامن الحجج(ع) ندارند را هدف حضور در بین زندانیان دانست و گفت: فضای زندان آکنده از محبت و دوستی با اهل بیت(ع) است و اهل بیت(ع) می‌فرمایند زیارت شما از راه دور هم به ما می‌رسد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند

با هدف توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان مسؤولان اداره کل زندان‌های استان تهران، بنیاد تعاون زندانیان و شهرک‌های صنعتی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش مهر، سید حشمت الله حیات‌الغیب مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه‌ای که با توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان تشکیل شده بود، اظهار کرد: با ورود زندانی به زندان، خانواده وی دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌شوند و کمک به اشتغال آنان و تأمین معاش خانواده‌هایشان، امر ثواب است و اجر اخروی دارد.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم سازمان زندان‌ها و نیز وظیفه ذاتی بنیاد تعاون زندانیان، توسعه زمینه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان به منظور پیشگیری از بازگشت آنان به چرخه جرم است.

رئیس هیأت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان افزود: در حال حاضر ۲۰۰ کارآفرین با مجموعه زندان‌ها همکاری می‌کنند که برابر دستورالعمل صادره از سوی بنیاد تعاون زندانیان استان، حقوق و دستمزد ماهیانه یا روزانه دریافت می‌کنند که به حسابشان واریز می‌شود و کارآفرینان بر اساس این دستورالعمل می‌توانند بیشتر از سقف تعیین شده حقوق واریز کنند.

وی بیان داشت: زندانیان به دو صورت کارگاهی و نشسته در داخل زندان‌ها یا کارگاه‌های سطح شهر مشغول به کار هستند، زندانیان خارج از زندان نیز با حمایت مراجع قضائی که در دوره اخیر چشمگیر بوده، پس از پایان کار نزد خانواده‌هایشان بازمی‌گردند.

همچنین در ادامه مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد یک ساله این مرکز گفت: در برنامه‌های سال جاری، تعداد مددجویان مورد نیاز کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی برآورد شده، با همکاری دستگاه قضائی، آمادگی اعزام آنان را داریم.

محمدرضا تقی‌پور افزود: کارآفرینان شهرک‌های صنعتی با شرکت در این طرح، از معافیت‌های مالی و تأمین اجتماعی برخوردار خواهند بود.

وی همچنین تصریح کرد: مددجویان شاغل ضمن آموزش‌های تخصصی رایگان در رشته‌های شغلی و مورد علاقه خویش، گواهینامه‌های معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند که پس از اتمام دوره حبس از این مدارک جهت ادامه آن حرفه و حتی دریافت وام‌های خوداشتغالی بهره‌مند می‌شوند.

در این جلسه دو ساعته که سعید صادقی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان، جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت و نیز مسئولان این حوزه‌ها شرکت داشتند، مقرر شد برنامه همکاری در مورد توسعه کارگاه‌های تولیدی داخل و خارج از زندان‌ها تنظیم و ارائه شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم