Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ذبیح الله خدائیان» روز سه شنبه در جریان سفر به زرندیه و حضور در شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری، افزود: در این طرح همه مشخصات و مختصات اراضی بر اساس طول و عرض جغرافیایی کره زمین تعیین می‌شود و می‌تواند برای اجرای طرح‌هایی که در دستور کار دولت قرار دارد، کمک شایانی باشد.

وی اظهار کرد: اعطای سند به اراضی از این به بعد متناسب با نقشه کاداستر میسر خواهد بود و بر روی هر قطعه زمین همه اطلاعات لازم مانند کاربری، مالکیت و ارزش آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرستان زرندیه را دارای قابلیت‌های مهمی در زمینه کشاورزی و صنعتی عنوان کرد و گفت: مسئولان باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم و توسعه هرچه بیشتر این دیار کوشش کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عدالت محوری، مبارزه با فساد و کاهش اطاله دادرسی را از رویکردهای دستگاه قضائی کشور در دوره مدیریت حجت الاسلام رئیسی برشمرد و گفت: در این راستا سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به مسئولان ابلاغ شده است.

وی پاکدستی، مردم داری، سعه صدر، شجاعت در تصمیم گیری و قانونگرایی را از شاخص‌های مهم مدیران موفق عنوان کرد و گفت: همه مدیران باید برای رعایت این موارد به خصوص پایبندی به قانون تلاش کنند.

خدائیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، گفت: این بیانیه فصل نوینی در حیات نظام اسلامی محسوب می‌شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت این شجره طیبه، اکنون به مرز پختگی رسیده است.

وی افزود: در گام نخست انقلاب، پیشرفت‌های مهمی و در صدر آنها تثبیت انقلاب اسلامی حاصل شد و در حالی که در قبل از پیروزی انقلاب خودباوری و اعتماد به نفس لازم در جامعه وجود نداشت و در زمینه‌های علمی و صنعتی عقب بودیم اما به برکت انقلاب اکنون به همه این شاخص‌ها دست یافتیم و وابستگی به خارج قطع شد و در مسیر مبارزه با استکبار هم موفق عمل کردیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در حالی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد که ما در اوج اعتماد به نفس و خودباوری قرار داریم.

وی افزود: ایجاد یک حکومت متناسب با الگوهای اسلامی از اهداف مهم در گام دوم انقلاب است و برای دستیابی به این منظور به مدیرانی با روحیه جهادی، ولایت مدار، خودباور و دارای اعتماد به نفس نیاز داریم تا بتوانند به نحو شایسته حوزه‌های مسئولیت خود را مدیریت کنند.

فرماندار زرندیه نیز گفت: وجود شهرک‌های صنعتی مامونیه و زاویه و همچنین ناحیه صنعتی پرندک از ظرفیت‌های این شهرستان است که در مجموع ۳۲۰ واحد تولیدی فعال را در خود جای داده‌اند.

«هادی فدایی» تصریح کرد: در بخش صنایع و کشاورزی این شهرستان ۶۵ هزار نفری افزون بر ۱۸ هزار کارگر مشغول به فعالیت و ارتزاق هستند.

وی اظهار داشت: ثبات و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و جان فشانی های زرمندگان اسلام است و همه باید با انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های بعدی، نسبت به مقام والای شهیدان و جانبازان ادای دین کنند.

امام جمعه زرندیه نیز گفت: اخلاق نیکو باید سرلوحه کار مسئولان باشد زیرا در نظام اسلامی، خدمتگزاری به مردم یک سند افتخار محسوب می‌شود.

حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» اظهار داشت: همه مسئولیت‌ها امانتی در دست مدیران هستند و باید نگرش خدمتگزاری به مردم در صدر برنامه و افکار مسئولان باشد.

وی از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواست که مشکل اسناد کشاورزان خرده مالک این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه زرندیه گفت: کشاورزان و مالکان عمده با دریافت تسهیلات بلاعوض اسناد خود را دریافت کرده‌اند اما خرده مالکان با مشکل نداشتن سند مواجه هستند که انتظار داریم این مساله مورد توجه و رسیدگی واقع شود.

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان و بازدید از دادگستری شهرستان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به زرندیه بود.

زرندیه با ۶۵ هزار نفر جمعیت در مرز میان استان مرکزی با تهران واقع شده و از قطب‌های صنعت و همچنین کانون تولید پسته کشور محسوب می‌شود.

۴۸۹۶/‏۶۵۳۹/‏۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ثبت اسناد و املاک زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، محمود قلی‌زاده گفت: به دنبال گشت‌زنی و کنترل مسئول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام مختصات محل اجرا، مشخص شد فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در استان را دارد با سوء‌استفاده از موقعیت خود و آشنایی به محل نسبت به فروش سه قطعه زمین از منابع ملی اقدام کرده است.
وی افزود: زمین‌ها به متراژ‌های ۱۸۵، ۲۰۰ و ۱۲۰ متر بوده و مستندات نشان می‌دهد افرادی که این زمین‌ها را خریده‌اند، از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند و بنابراین پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و در اسرع وقت به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به افرادی که زمین‌های مشکوک و بدون استعلام از منابع طبیعی خریداری کرده‌اند، توصیه کرد جهت اطمینان خاطر از غیرملی بودن اراضی خریداری شده، نسبت به استعلام از این اداره کل اقدام کنند.
قلی‌زاده از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی، مراتب را با شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • کشف زمین خواری در زاهدان
  • بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور تبدیل به عکس هوایی شد
  • سازمان بازرسی مانع تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» شد / جلوگیری از زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر