Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمود عباسی اظهار کرد: از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون 226 آزمون پیمانی، 36 آزمون قراردادی بهورزی و 150 آزمون قراردادی برگزار شده است.

وی ادامه داد: با برگزاری این آزمون ها، در مجموع 412 نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مشغول به کار شده اند.

وی با بیان اینکه 9 مرکز یا بیمارستان از نظر تشکیلات تفصیلی بیمارستان ها و مراکز آموزشی و درمانی در این استان بازنگری شده است، خاطرنشان کرد: تعداد کل پست قبل از بازنگری هزار و 285 مورد و تعداد کل پست بعد از بازنگری سه هزار و 98 مورد بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عباسی اضافه کرد: در این مدت هزار و 813 پست افزایش یافته است.

وی مرکز جامع قلب، توسعه بیمارستان جواد الائمه جاجرم از 32 به 64 تختخواب، محوطه سازی وتاسیسات زیربنایی، محوطه سازی بیمارستان 320 تختخوابی امام حسن (ع)، دانشکده پزشکی، دانشکده دندانپزشکی بجنورد، کلینیک تخصصی دندانپزشکی، مرکز جامع سلامت شهری کامیاب، مرکز جامع سلامت شهری علیا و مرکز جامع سلامت شهری زیارت را از پروژه‌های افتتاح شده از شهریور ماه سال 1396 تا کنون عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مرکز جامع سلامت روستایی قاضی، مرکز جامع سلامت روستایی پیش قلعه، مرکز روستایی دوین، مرکز جامع سلامت شهری نیروگاه، مرکز جامع سلامت روستایی اله آباد، پایگاه جامع سلامت شهری مقصودی، پایگاه جامع سلامت شهری حکمت و پایگاه جامع سلامت شهری روشندل حصاری را از دیگر پروژه های مربوط به سفر هیئت دولت دوازدهم به این استان ذکر کرد.

دکتر عباسی ادامه داد: پایگاه جامع سلامت شهری فرهنگیان، تکمیل بخش nicu  بیمارستان بنت الهدی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شوقان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری گرمه، مرکز خدمات جامع سلامت روستای تیتکانلو، مرکز خدمات جامع سلامت روستای گیفان، پایگاه سلامت شهری ملکش و بازسازی و بهسازی اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان از دیگر مصوبات سفر هیئت دولت دوازدهم در حوزه معاونت توسعه بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد آمبولانس اضافه شده به ناوگان خودرویی دانشگاه از اول مرداد سال 1396 تا سه ماهه نخست سال 98 در دولت دوازدهم، 17 دستگاه بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی دولت هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ دکتر هاشم‌داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان با صدور احکامی جداگانه، دکتر اردوان ارژنگ را به سمت سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل این سازمان و دکتر کیانوش سوزنچی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس را به سمت سرپرست اداره کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

در متن حکم دکتر ارژنگ آمده است:

با اهدای سلام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که در راستای تحقق اهداف و راهبردهای دولت سیزدهم و اهداف، خط‌مشی‌های سازمان، برنامه‌های عملیاتی آن معاونت و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری کلیه همکاران در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر امور پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان با رعایت مقررات و ضوابط، گام‌های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

کد خبر 6063357

دیگر خبرها

  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • اقدامات دولت در توجه به راه‌آهن و ترانزیت بی‌سابقه بوده است
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان