Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- شهردار کرج از احداث کتابخانه مرکزی این کلانشهر در وسعت ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان طی ۲۴ ماه خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده صبح امروز سه شنبه در آیین کلنگ زنی این فضای فرهنگی اظهار کرد: فرهنگ پایه و زیربنای توسعه کلانشهرهای امروزی است به همین دلیل مدیریت شهری کرج ارتقای زیرساخت ها و فضاهای فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر کمالی زاده با اشاره به تغییر رویکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه های فرهنگی افزود: پیش از این اجرای پروژه های فرهنگی منوط به پروژه های عمرانی بود ولی طی سال های اخیر این رویکرد تغییر کرده و پروژه های فرهنگی پیوست عمرانی دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جای خالی کتابخانه مرکزی در کرج احساس می شد؛ گفت: بعد از چند سال کلنگ کتابخانه مرکزی البرز به زمین زده شد و این امر نقطه عطفی برای افزایش سرانه مطالعه در استان خواهد بود.

کمالی زاده ابراز کرد: برای جانمایی کتابخانه مرکزی دو نکته مورد توجه بود اول اینکه این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار کرج ساخته شود و دیگری آنکه شرایط دسترسی شهروندان مناطق مختلف به این مجموعه به راحتی امکان پذیر باشد.

وی توضیح داد: در نهایت پس از بررسی های مختلف مقرر شد این کتابخانه در زمین مجاور پارک ابن سینا ساخته شود.

شهردار کرج تصریح کرد: هزینه ساخت کتابخانه مرکزی البرز از محل اعتبارات شهرداری تامین خواهد شد وپس از تکمیل با منابع مطالعه به روز در سه شیفت به علاقه مندان خدمات رسانی می کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرانه فرهنگی شهرداری کرج کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، اظهار داشت: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 200 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و 1 دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این قرارداد از 5 اسفندماه 1400 آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به 70 روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد