Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص اظهارات مسئولین تیم پرسپولیس و سپاهان گفت: بارها اعلام کرده ایم که وقتی رایی علیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی صادر می شود،کسی که محکوم شده است حق دارد با اعتراض به رای، رسیدگی در مرحله تجدید نظر از کمیته استنیناف درخواست کند و مصاحبه های تنش زا و غیر متعارف که می تواند خودش پرونده جد اگانه تلقی شود، شایسته مقامات باشگاهها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:البته در مورد پرونده این دو باشگاه هنوز بخش های دیگری مانده است. از جمله موضوع خسارت های وارده به ورزشگاه و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رای صادر خواهد شد.
وی افزود: پس تقاضا داریم مقامات محترم هر دو باشگاه با رعایت موازین و مقررات اعتراضات خود را از روش های قانونی به مراجع مربوطه منعکس کنند و از هر گونه مصاحبه و اظهار نظری که خلاف مقررات است پرهیز کنند .
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: از مقامات هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان این انتظار را داریم که در سخت ترین شرایط هم به قانون و مجریان قانون احترام بگذارند و اگر این مصاحبه ها که در بردارنده تخلفات گفتاری هم بوده، به عنوان پرونده جدید مفتوح بشود باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی به عنوان عضو‌های اصلی معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب