Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان جدیدالورود ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ تیر طی مراسمی به دوره رزم مقدماتی اعزام شدند.

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش معاون اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه ارتش با اشاره به اینکه نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال های اخیر در خود داشته است، اظهار داشت: یکی از این موارد تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب است که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون این چنین نیرویی را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم

وی افزود: نیروی زمینی ارتش تسلیحاتی را وارد کرده که اکثریت آن در همین نیرو و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی شده است که دارای قابلیت هوشمند، دقیق زن و دور زن هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره عملیات وعده صادق نیز گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود.

سرتیپ حیدری یادآورشد: ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227475 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ارتش در مراغه
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید