Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پبش گفته شد، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد قرار گرفته و باید از این تیم برود. سرمربی آرژانتینی به دلیل اینکه فهرست بزرگسالان پرسپولیس کامل است و می‌خواهد بازیکنان دیگری جذب کند، رادو را در لیست خروج قرار داد، اما پس از جلسه‌های متعددی که برگزار شد، او در تیم سرخپوشان ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که امروز (سه شنبه) مدیربرنامه‌های بوژیدار رادوشویچ با گابریل کالدرون و ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، در نهایت با ماندن این دروازه‌بان در جمع سرخپوشان خاتمه یافت تا او همراه با اعضای تیم فردا (چهارشنبه) به ترکیه بروند.

با این وجود تنها کروات از دوران برانکو همچنان در جمع سرخپوشان خواهد ماند و به عنوان دروازه بان شماره ۲ فعالیت خواهد کرد. در لیگ نوزدهم مانند سال‌های گذشته علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی است و ابوالفضل درویشوند نیز سنگربان سوم محسوب می‌شود.

با ماندن رادوشوویچ و جذب بازیکنانی همچون محمد حسین کنعانی زادگان و ۲ مهاجم خارجی، باید دید کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند. در همین باره شنیده می‌شود حسین ماهینی، امید عالیشاه و مهدی شیریفی شاید از پرسپولیس بروند.

سرخپوشان فردا (چهارشنبه) راهی ترکیه می‌شوند تا اردوی ۱۰ روزه‌ای را در این کشور برگزار کنند و قرار است پس از پایان این اردو، کالدرون تصمیم نهایی را درباره بازیکنان خروجی اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در خصوص اینکه ایا درویش در باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا خیر اظهار کرد: او و سایر اعضای هیات مدیره حداقل تا پایان مسابقات که 5 هفته از آن باقی مانده است رد باشگاه ماندنی خواهند بود.

وی افزود: فقط یک صندلی در هیات مدیره خالی است که یک ناظر مالی منصوب خواهیم کرد که کارها در کنار سایر اعضا پیش برود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود