Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: بر اساس آخرین درجه‌بندی دهیاری‌ها، ۵۳ درصد دهیاری‌های استان سمنان درجه یک به معنی عقب‌مانده در بخش وسعت، جمعیت و درآمدزایی هستند .

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه سمنان، مهدی صمیمیان در همایش نکوداشت روز دهیاری ها که با حضور معاون امور دهیاری سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، استاندار سمنان، معاونین استاندار، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی از دهیاران استان در مجتمع آموزشی تفریحی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد بر ضرورت آموزش به دهیاران استان سمنان تأکید کرد و گفت: ارائه آموزش های تخصصی به دهیاران با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان انجام می شود و این ظرفیت و پتانسیل در این مجموعه توانمند وجود دارد، همچنین درحوزه آموزش و تعامل دهیاران با رسانه ها نیز با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان دوره های آموزشی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۳۱۰ میلیارد ریال در یک سال گذشته برای عمران و آبادی روستاهای استان به حساب دهیاری‌ها واریز شده است که این امر در توسعه اقتصادی این مناطق تأثیرگذار بوده است .

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطر نشان کرد: ۳۴ روستای استان سمنان داخل حریم شهری قرار دارد که این امر مانع اجرای طرح‌های توسعه در بخش روستایی استان است .

صمیمیان ادامه داد: ۲۹۷ روستای استان دارای طرح هادی است و این استان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است .

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه ۹ روستا در استان سمنان به عنوان روستاهای هدف گردشگری باید بازسازی شود، تصریح کرد: ۵۰۰ نفر در بخش روستاها و دهیاری‌های استان فعالیت دارند در حالی که در ۱۹ شهر سمنان دست کم چهار هزار نیروی انسانی در شهرداری‌ها فعال هستند .

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ شاخص برای ارائه تسهیلات به بخش روستایی سمنان هدفگذاری شده و اعطای تسهیلات در این بخش در سال ۹۸ هدفمند می‌شود .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امور روستایی دوره های آموزشی شورای اسلامی شهرداری نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد و تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی افزود: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند و تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرایی ادامه داد: به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود و هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود و وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق