Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امامی امین بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش دوباره قیمت مرغ در بازار بودیم که امیدواریم با توجه به سطح و میزان عرضه دام قیمت‌ها نیز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به وجود ۲۵ درصد حباب در قیمت گوشت قرمز بیان کرد: با توجه به فروش ۷۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار می‌توان گفت قیمت فعلی گوشت قرمز حدود ۲۵ درصد حباب دارد

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار تهران همچنین با اشاره به متصل بودن گرانی‌ها در کشور افزود: هر آنچه در تهران اتفاق می‌افتد پس لرزه‌هایش در سایر استان‌ها نیز احساس می‌شود بنابراین باید درباره موضوعات مختلف در تهران به گونه‌ای تصمیم‌گیری شود که برای استان و کل کشور راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی امین ادامه داد: قیمت‌های تعیین شده واقعی نیست و قیمت تمام شده برای نگهداری کودک در مهدهای کودک با وجود ۳۸ نفر در یک کلاس به همراه هزینه‌های کادر آموزشی بسیار سنگین است، لذا مقرر شد برای نزدیک شدن این شهریه‌ها به قیمت واقعی فعلاً افزایش ۲۹ درصدی اعمال شود تا رسیدن به قیمت‌های واقعی با تعیین کارگروهی بررسی و پیشنهاد آن به ستاد تنظیم بازار ارسال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص افزایش لجام گسیخته سیب زمینی در بازار گفت: برای تولید سیب زمینی و صیفی جات قطع به یقین کسری در بازار نداریم اما همان ایده‌ای که در دولت پیگیری می‌شود یعنی تشکیل وزارت بازرگانی باید محقق شود تا وظیفه ساماندهی در بازار به طور کامل انجام شود.

وی ادامه داد: تاجر امروز کالا را از میدان تهران خرید می‌کند و اثر آن در کل بازار تهران مشاهده می‌شود و باعث افزایش قیمت می‌شود. بی‌تردید تاجر اگر می‌خواهد اقدام به صادرات کند باید از محل توقف، محصول خود را خریداری کند. تهران به عنوان پایلوت میادین میوه و تره بار است و بسیاری از محصولات تولیدی به تهران می‌آید و تاجر برای اینکه کار خود را راحت کند محصولی مانند سیب زمینی را از میدان تره بار تهران خریداری می‌کند؛ برای مثال در یک روز ۵۰ تریلی سیب زمینی خریداری می‌کند که این موضوع به صورت طبیعی باعث افزایش قیمت در بازار تهران می‌شود و به سایر استان‌ها نیز سرایت می‌کند.

کد خبر 4662435

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد