Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:20:57 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۳۳۹۹

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین مهلت ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح تابستانه کتاب ۹۸ توسط موسسه خانه کتاب، فردا چهارشنبه ۱۹ تیر اعلام شد.

به‌این‌ترتیب کتابفروشان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی معرفی‌شده برای حضور در این طرح اقدام کنند. اعلام شده که فرصت ثبت‌نام در این طرح تمدید نخواهد شد.

بعد از گذشت بیش از یک‌هفته از آغاز ثبت‌نام کتابفروشان کشور در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» تاکنون ۵۸۲ کتابفروشی برای حضور در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» باعنوان (تابستانه کتاب ۹۸) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیر تا ۳مرداد به مدت ۱۰ روز در استان‌ها آغاز و در شهر تهران از ۲۷ تیر تا ۳ مرداد به مدت ۸ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.

در این طرح، کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شود. سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها، بین ۴تا ۶ ماه خواهد بود.

کد خبر 4662402 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح تابستانه کتاب خانه کتاب کتابفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود