Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری کشور از اعطای تسهیلات بدون اخذ ضمانت برای ایجاد ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای کشور خبر داد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعیدرضا جندقیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری همایش نکوداشت روز دهیاری که در شهمیرزاد برگزار شد با اشاره به افزایش 70 درصدی اعتبارات حوزه دهیاری‌های کشور اظهار داشت: توسعه و تقویت اقتصاد روستاها از اهداف توسعه‌ای سازمان شهرداری و دهیاری کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: میزان افزایش اعتبار دهیاری‌های کشور در مقایسه با دیگر دستگاه‌های اجرایی بسیار قابل‌توجه بوده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری کشور با اشاره به ایجاد درآمدهای پایدار برای دهیاری‌ها گفت: برای این مهم از ظرفیت پست‌بانک‌ها استفاده کرده‌ایم.

مرکزی| تنها 30 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی تخصیص یافته استمرکزی| اشتغال روستایی در سال گذشته رشد 25 درصدی داشته استپرداخت مرحله جدید تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام آغاز شد

جندقیان از اعطای تسهیلات بدون اخذ ضمانت برای ایجاد اشتغال در روستاها خبر داد و افزود: به 700 طرح اشتغال‌زایی تسهیلاتی 220 میلیارد تومانی اعطاشده است.

وی با اشاره به اینکه با ارائه این تسهیلات برای 2 هزار نفر شغل ایجادشده است بیان داشت: روستائیان سراسر کشور می‌توانند برای دریافت تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان به دهیاری روستای خود مراجعه کنند.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری کشور با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای حمایت دهیاران ازجمله این اقدامات را تدوین لایحه دهیاری‌ها و تقدیم آن به دولت عنوان کرد.

جندقیان خاطرنشان کرد: در این لایحه شأن و جایگاه دهیاران، حقوق و مزایا، امنیت شغلی لحاظ شده است و باید دهیاران در انتظار خبرهای خوش در سال جاری باشند.

به گزارش تسنیم، سعید جندقیان معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری کشور در سفر یک‌روزه خود به سمنان در همایش نکوداشت دهیاری‌های استان سمنان حضور یافت.

در این همایش دهیاران برتر استان سمنان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت توانمندسازی نیرو‌های مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف اشتغالزایی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار صورت می‌گیرد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی سربازان وظیفه در سال گذشته به صورت آموزش در محیط کار واقعی و به شیوه متمرکز در کارگاه‌های پادگان اجرا شد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کادر وظیفه، گامی موثر و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کاراست، ازاین رو باید نیرو‌های وظیفه در امر مهارت‌آموزی، ترغیب و تشویق شوند که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در مراکز نظامی، بخش خصوصی، بخش دولتی و ظرفیت آموزش‌های مجازی برای تحقق این امر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خلاء جامعه امروز، نداشتن مهارت است اضافه کرد: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصا و توسعه اشتغال پایدار است، لذا جوانان و به ویژه سربازان وظیفه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق داد تا شاهد توسعه اشتغالزایی در جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳