Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مهری» گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با خروج غیر قانونی طلا و ارز قاچاق از کشور و کمک به رونق تولید ملی، ماموران مستقر در گیت های بازرسی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی وسایل فردی، ۲۰۰ عدد سکه طلای بهار آزادی طرح امامی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: ماموران حین بازرسی از متهم متوجه شدند که هیچ گونه مدرک مثبته گمرگی برای خروج این سکه ها از کشور به همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اعلام اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم به همراه کالای قاچاق مکشوفه به دادسرا معرفی شده است، تصریح کرد: کارشناسان اداره گمرکات فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) ارزش تقریبی این سکه ها را ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به قاچاقچیانی که خطوط هوایی را برای رسیدن به اهداف غیرقانونی خود انتخاب کرده اند، گفت: کارکنان پلیس فرودگاه های کشور با هوشیاری به قاچاقچیان اجازه نخواهند داد تا از محیط فرودگاه ها برای حمل کالای قاچاق سوءاستفاده کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

 

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

بر اساس این گزارش به محض دریافت تلکس رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پروازها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازهای دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد