Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه کشتی‌گیر کشورمان به مدال طلا و یک کشتی‌گیر به مدال نقره رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در تایلند دست یافتند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر چونبوری تایلند آغاز شد که در پایان دیدارهای روز نخست، محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم، حسن فروزنده در وزن 87 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سعید ارجمندی در وزن 63 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم، علی نوربخش در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد کوتوبک عبدی کریم اولو از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم مقابل دانگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی‌گیر هندی در مرحله نیمه‌نهایی، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت و هفتم شد.

کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا| نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

 

در وزن 63 کیلوگرم سعید ارجمندی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل سانگ جون پارک از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله از سد نورسلطان محموداف از قرقیزستان با نتیجه 5 - 5 گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ارجمندی در دیدار پایانی مقابل آسخات محمدی اف از قزاقستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 - 2 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول مقابل کولدیپ مالیک از هند با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. وی در دور بعد دولت ژالگاسوف از قزاقستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله مقابل نائو کاساکا از ژاپن با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه 6 بر 3 علی‌بک تالانتبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آزات سالیدینوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فروزنده در این دیدار با نتیجه 5 بر یک از سد میربک کوردابای از قزاقستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 130 کیلوگرم که مسابقات در دو گروه و به صورت دوره‌ای برگزار شد، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آویش از هند را مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل مین جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. یوسفی در این مرحله نیز با نتیجه 8  بر صفر علی‌بک سارسنگالیف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی آویش از هند را با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در پایان روز نخست این مسابقات، تیم ایران با 103 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های قزاقستان و هند به ترتیب با 85 و 70 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی کشتی ایران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا