Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی انتشار خبری با عنوان زندانیان هر روز بیشتر از دیروز در شماره ۱۱۹۴ روزنامه همدلی مورخ ۹۸.۴.۱۸ روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در اطلاعیه‎ای این خبر را تکذیب کرد. تاریخ انتشار: 17:55 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۰۱۶

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی انتشار خبری با عنوان زندانیان هر روز بیشتر از دیروز در شماره ۱۱۹۴ روزنامه همدلی مورخ ۱۸/۴/۹۸ روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ضمن تکذیب این خبر، مطالب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی به عرض ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند:

روزنامه همدلی درحالی گزارش اشتباه و کذبی را منتشر کرده که خرسندیم با اجرای دستورالعمل‌ها و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه نتایج مطلوب طرح کاهش جمعیت کیفری به ثمر رسیده است و ارائه بدون تحقیق و بررسی این گونه مطالب کذب که آمار زندانیان کشور را با درصد قابل توجهی متفاوت ازواقعیت‌ها نشان می‌دهد نشان دهنده عدم آگاهی بوده و موجب تشویش اذهان عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاه مقایسه‌ای به تعداد زندانیان کشور و روند کاهش جمعیت کیفری آمار حال حاضر زندانیان با زمان مشابه درسال گذشته نه تنها افزایش نیافته بلکه با کاهش ۲۰ درصدی نیز روبرو شده است. به طوری که برای اولین بار در طول ۹ سال گذشته آمار زندانیان به کمتر از ۲۰۰ هزار نفر رسیده است؛ لذا لازم به ذکر است این امر نتیجه تلاش مجموعه قوه قضائیه در اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روزنامه همدلی کاهش جمعیت کیفری ریاست قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین اعلام کرد که طی مارس گذشته دست کم شش خبرنگار دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، در حمله‌های رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته ۹ خبرنگار فلسطینی در نوار غزه به شدت زخمی شده اند.

اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سه تن از این خبرنگاران در جریان بمباران خانه‌هایشان و سه تن دیگر بر اثر اصابت گلوله و ترکش به شهادت رسیده اند.

با شهادت این خبرنگاران تعداد شهدای اصحاب رسانه در نوار غزه از هفت اکتبر سال گذشته تاکنون به ۱۴۰ رسیده است.

حال خبرنگاران زخمی شده نیز بسیار وخیم گزارش شده به طوری که اعضای بدن برخی از آنها باید قطع شود.

هدف قرار گرفتن تعمدی خبرنگاران و عکاسان خبری در نوار غزه توسط نظامیان صهیونیست در راستای سیاست‌های تل آویو مبنی بر سانسور اخبار جنگ و عدم انعکاس حقایق در این باریکه صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت هفت کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۶۸ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۹۴ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر هم تاکنون زخمی شده‌اند.

کد خبر 6079596

دیگر خبرها

  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • گوترش: زمان کاهش تنش فرا رسیده است
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • افزایش40 درصدی مصرف بنزین در 3 سال گذشته/ مصرف به ۱.۴ لیتر در روز بر نفر رسیده است