Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس برای دو فصل دیگر در این تیم ماندنی شد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، قرارداد محسن ربیع‌خواه با سرخپوشان که یک سال دیگر از مدت آن باقی مانده بود برای یک سال دیگر تمدید شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه با ایرج عرب قرارداد جدید خود را امضا کرد و به این ترتیب برای دو فصل آینده تحت قرارداد با باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محسن سیدی مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس قراردادی یک ساله با این باشگاه امضا کرد.

مروری بر خرید‌‌های بحث‌برانگیز باشگاه پرسپولیس/ بازیکنان با نظر کدام سرمربی جذب شدند؟

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس در تراکتور ماندنی شد؟

تمرینات تیم فوتبال تراکتور امروز با حضور پاکو خمس سرمربی تی‌تی‌ها در تبریز برگزار شد و بر خلاف شایعات مدیرعامل این تیم در تهران حضور دارد.

به گزارش مشرق، بعد از شکست سنگین تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شایعاتی مبنی بر جدایی پاکو خمس سرمربی اسپانیایی این تیم قبل از اتمام فصل به گوش می‌رسید.

دیروز جلساتی بین پاکو خمس و هوشنگ نصیرزاده برگزار شد که به گفته مدیرعامل این باشگاه خمس تا پایان فصل به کار خود در تبریز ادامه می‌دهد، امروز اما باز شایعاتی مبنی بر اینکه نصیرزاده برای جلسه‌ای دیگر راهی تبریز شده و حتی گفته می‌شد که خمس صبح امروز قراردادش را فسخ کرده است. اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که نصیرزاده در تهران حضور دارد و اصلا به تبریز نرفته که بخواهد جلسه‌ای با خمس برگزار کند.

از همین‌رو پس از یک روز تعطیلی، بازیکنان تیم فوتبال تراکتور امروز زیر نظر خمس در کمپ بنیان دیزل در حال تمرین هستند و با این تفاسیر باید به این شایعات پایان داده شود چرا که فسخ قرارداد با خمس مستلزم حضور نصیرزاده در تبریز خواهد بود و به نظر می‌رسد خمس حداقل تا پایان فصل به کار خود در تراکتور ادامه می‌دهد.

تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی مازندران است، در حال حاضر تی‌تی‌ها با ۴۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است