Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@23:02:05 GMT

کدام بازیکنان پرسپولیس رفتنی شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۴۶۶۰

کدام بازیکنان پرسپولیس رفتنی شدند؟

گابریل کالدرون آرژانتینی به این نتیجه رسیده که ۳ بازیکن تیمش را در لیست مازاد قرار دهد.


پرسپولیسی‌ها که با هدایت گابریل کالدرون تمرینات خوبی را برگزار کردند و در حال آماده شدن برای سفر به ترکیه هستند، بازیکنان اصلی شان را حفظ کردند و فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفتند تا حالا به دنبال جذب ۲ مهاجم خارجی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته سرخپوشان در این بین با چالش جای خالی در لیست تیم شان روبرو هستند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدیدی را جذب کنند، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج نمایند تا با قواننین سازمان لیگ و فوتبال ایران منافاتی نداشته باشد.


در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند که با حضور کنعانی زادگان و ۲ بازیکن خارجی، تا این لحظه باید ۳ فوتبالیست از تیم سرخپوش جدا شوند.


طبق شنیده‌ها، حسین ماهینی، امید عالیشاه و مهدی شریفی در آستانه جدایی از پرسپولیس هستند و این اتفاق به احتمال زیاد پس از پایان اردوی ترکیه رخ خواهد داد. البته کالدرون تا پیش از این اعلام کرد لیست مازادی ارائه نکرده، اما گفته می‌شود ماهینی، عالیشاه و شریفی در آستانه جدایی هستند.


به جز جذب مهاجم خارجی، وحید امیری، هافبک سابق ترابوزان اسپور ترکیه نیز مدنظر پرسپولیسی‌ها است و در صورتی که بخواهند پیراهن این تیم را برتن کند، باید بازیکن دیگر جدا شوند.


با جدایی ماهینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی و ... در پست دفاع راست بازی خواهند کرد و در صورت جدایی عالیشاه، مهدی ترابی، شایان مصلح، وحید امیری (احتمالی) و ... می‌تواند بازی کند.


پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم نیز به جز شریفی، علی علیپور، محمدامین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و ... را در اختیار دارند و درصدد جذب مهاجم دیگری هستند.

 

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس بازیکن اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!

اوسمار ویرا از بازیکنان ایرانی می گوید که به بازی آن ها علاقه دارد.

طرفداری | اوسمار ویرا از لیست بازیکنان مورد علاقه اش رونمایی کرد.

شب گذشته اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه، محمدحسین میثاقی از سرمربی سرخ ها درباره لیست بازیکنان مورد علاقه اش که دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد پرسید.

اوسمار ویرا در این خصوص گفت:

من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

اوسمار ویرا در ادامه گفت:

ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن