Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایری کشور در جلسه بررسی مشکلات عشایر گرمسار و آرادان گفت: عشایر سهم بسزایی در تولید گوشت قرمز در کشور دارند و با توجه به نوسانات قیمت این محصول مهم در چرخه مصرف دولت از محل صندوق توسعه ملی ۲۰۰ میلیارد تومان برای تقویت زنجیره تولید گوشت قرمز برای عشایر در حوزه تولید اختصاص داده شده است که در قالب‌های مختلف به تولید کنندگان، عشایر، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت وام قرض الحسنه در اختیار عشایر از طریق اداره‌های مربوطه اختصاص داده است تا بتواند قدم‌های موثری در حوزه تولید گوشت و لبنیات بردارد.

رییس سازمان امور عشایری کشور  ابراز داشت: سال ۹۸ سال پر رونقی در حوزه تولید در بخش عشایری است و با توجه به بارش‌های خوب و مثبت بودن محل ییلاقات و مصوبات خوب دولت در زمینه حمایت از جامعه عشایری، رونق در این حوزه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / م

اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت وام قرض الحسنه به عشایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان

هوشنگ نورمحمدی با اشاره به آغاز کوچ بهاره عشایر لرستان، اظهار کرد: کوچ‌بهاره عشایر استان تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد، ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با ۹۰۰ هزار راس دام از مناطق شمال استان‌های ایلام و خوزستان و جنوب لرستان به مناطق ییلاقی استان کوچ خواهند کرد.
 به گفته وی ۸۰۰ خانوار عشایر همدان به عنوان میان بند و مسیر کوچ به مدت یکماه از مراتع لرستان جهت تغذیه دام استفاده می‌کنند.
 مدیر کل امور عشایر لرستان با تاکید بر اینکه عشایر از کوچ سنتی خودداری و برای جابجایی دام‌ها از خودرو‌های حمل دام استفاده کنند، گفت: عشایر از خسارت به مزارع و باغات توسط دام‌ها جلوگیری و از حرکت دام‌ها در بستر جاده و عبور دام از داخل شهرهاخودداری کنند.
نورمحمدی خاطر نشان کرد: عشایر کوچ‌رو درمسیل روان آب‌ها و سیلاب و بستر رودخانه اتراق نکنند.
وی با بیان اینکه قبل از کوچ امور عشایر خدمات رسانی لازم به عشایر انجام شده است، گفت: آرد خانه پزی، نفت و گاز و علوفه دامی بین عشایر کوچ رو توزیع شده است.
مدیرکل امور عشایری لرستان با اشاره به اینکه از نیرو‌های نظامی و انتظامی، پلیس راه، بسیج ناحیه مقاومت عشایری تقاضا داریم که امنیت عشایر راه در حین کوچ تامین کنند وگشت خودروی سیار داشته باشند، تاکید کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی به خصوص شبکه دامپزشکی، منابع طبیعی، شبکه بهداشت، جهادکشاورزی و هلال احمر انتظار داریم بر اساس وظایف سازمانی به عشایرکوچ رو خدمات رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • شرایط واردات گوشت قرمز و دام از ۷ کشور فراهم شد