Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:13:36 GMT

جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان این بار ناکام ماند!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۴۷۴۱

جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان این بار ناکام ماند!

کینزی ولانسکی، جیمی جامپ خبرساز فینال لیگ قهرمانان قصد داشته در فینال کوپا آمه ریکا نیز وارد زمین شود.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه پیش لیورپول در فینال لیگ قهرمانان در مادرید موفق به غلبه بر تاتنهام و فتح رقابت های این فصل شد. اما یکی از عجیب ترین اتفاقات این دیدار، ورود کینزی ولانسکی به زمین در اواسط نیمه اول بود که باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شده و در دنیای رسانه ها بسیار خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کینزی ولانسکی که بعد از ورود به زمین در لیگ قهرمانان به شدت معروف شده و تعداد دنبال کننده های وی در اینستاگرام بسیار افزایش یافت، قصد داشته در فینال کوپا آمه ریکا بین برزیل و پرو نیز این حرکت را تکرار کند که توسط ماموران برزیلی شناسایی و دستگیر شده است.

 

کینزی ولانسکی در صفحه خود نوشت: "من قطعا قبول دارم دارم شما قهرمان کوپا آمه ریکا می شوید اما ما یک ماجراجویی تلخ را سپری کردیم. من به برزیل پرواز کردم، لباس مبدل بر تن کرده و روی صندلی خود نشستم اما توسط 20 گارد امنیتی برزیلی دستگیر شدم. البته من الان از زندان آزاد شده ام و دارم از حضور در برزیل لذت می برم."

 

برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟ | طغرل در تپه سیف ناکام ماند
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد