Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گچساران گفت: سارق وسایل داخل خودرو و سارق منزل در گچساران دستگیر شدند.
محمد موسوی افزود: در پی دریافت گزارش وقوع چند فقره سرقت منزل، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کردند.
وی بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سارق حرفه‌ای منزل دستگیر و پس از بازجویی به پنج فقره سرقت منزل در گچساران اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی افزود: با حضور این سارق صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و سارق پس از تحویل به مراجع قضائی راهی زندان شد.
وی اظهار داشت: همچنین سارق وسایل داخل خودرو نیز توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان گچساران دستگیر و این فرد به پنج فقره سرقت اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و نصب سیستم‌های ایمنی، از نگهداری وجه نقد و اشیاء قدمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی و پارک خودرو در مکان‌های خلوت خودداری کنند و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه