Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ گلکسی A50 یکی از چندین گوشی های میان رده ​​است که دارای یک دوربین سه بعدی در پشت خود است و با توجه به تست DxOMark و به ثمر رسیدن آن، در واقع بهتر از بعضی از گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر توانست عمل کند.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نمره مجموع بررسی دوربین دستگاه عدد 83 را نشان می‌دهد که نمره بسیار خوبی برای یک گوشی میان رده است اما نه در مقایسه با پرچمداران سال 2019 ، اما ارزش این امتیاز برای گلکسی A50 را در مقایسه با LG G7 ThinQ  که هم امتیاز با این میان رده است، نوکیا 8 Sirocco که فقط یک نمره توانسته بیشتر بگیرد و در نهایت آیفون 7  که نمره 85 را دارد می‌توان فهمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ریز تر شدن در بررسی، گوشی به خوبی در بخش عکس‌ها 85 امتیاز را دریافت کرده و در بخش فیلم برداری با امتیاز 79 عملکرد ضعیف تری را نشان داده است، بازتولید رنگ های بزرگ، دامنه وسیع پویا، قرار گرفتن در معرض نور و تعادل رنگ سفید، نقاط قوت اصلی دوربین A50 است.

سطوح جزئیات دقیق، سرعت و دقت فوکوس کم بوده و همچنین در برخی تصاویر هاله‌ای از رنگ های سبز و صورتی به مقدار کم دیده می شوند.

ضبط ویدیو با توجه به عدم انطباق فوکوس اتوماتیک و عدم ثبت جزئیات به خوبی، نمره نسبتاً کمی را دریافت کرد. در غیر این صورت، تولید رنگ و کاهش نویز بسیار خوب بود و همین موارد تیم DxO را تحت تأثیر قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیفون 7 پرچمداران دوربین فوکوس خودکار گوشی هوشمند نوکیا 8 Sirocco

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.                                                                      

همچنین در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟