Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: رضایت‌مندی طرفین دعاوی موضوع مهم در برنامه تحول قوه قضائیه است. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از فراهان، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی عصر امروز در شورای اداری شهرستان فراهان، با اشاره به لزوم افزایش اعتماد مردم درروند پیگیری دعاوی در دستگاه قضایی، اظهار داشت: در روند پیگیری دعاوی مردم باید اعتماد خود را بیشتر از گذشته کنند، مهم‌ترین سیاست راهبردی سند تحول قوه قضائیه، سرعت و دقت در جریان دادرسی و قطعیت در اجرای احکام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مورد مهمی که در برنامه تحول قوه قضائیه مورد نظر است رضایت‌مندی طرفین دعاوی شامل شاکی و متهم، خوانده و خواهان است، زیرا رضایت عامه، رضایت خداوند بوده و این مهم باید در تمامی مناطق کشور به خوبی اجرایی شود.

رئیس قوه قضائیه بر حمایت علمی و کاربردی از سرمایه‌گذاران تاکید داردروایت معاون قوه قضائیه از تلاش برخی‌ها‌ برای ایجاد خلل در ‌رسیدگی به فساد اقتصادیِ "سلطان‌‌ها‌‌‌‌‌"معاون حقوقی قوه قضائیه: اجبار محکومان به اهدای عضو صحت ندارد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: قضات فعال در نقاط مختلف کشور باید براساس آموزه‌های دینی و اهل بیت(ع) ضمن برخورد صحیح با مردم، مشکلات را بشنوند و پاسخگویی موثر داشته باشند،زیرا حقوق شاکی و متهم باید به خوبی از سوی مسئولان قضایی به‌ویژه قضات رعایت شود.

بهرامی بیان کرد: ادغام دادسرا، دادگاه و حذف دادسرا از تحقیقات مقدماتی و ارجاع مستقیم پرونده‌ها و برطرف کردن مشکل کمبود نیروی انسانی در بدنه دستگاه قضایی شهرستان فراهان، از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان بود که این مسائل در شورای قضایی  که با حضور رئیس قوه قضائیه در اراک مطرح و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898005

دیگر خبرها

  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • (ویدئو) رئیس قوه قضائیه: سنگ را از پیش پای مردم برداریم کار پیش می‌رود
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • نظام راهبری و پایش تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی