Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:30:50 GMT

طرز تهیه کیک ژله‌ای پرتقالی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۵۴۲۴

طرز تهیه کیک ژله‌ای پرتقالی

مواد لازم برای تهیه کیک ژله‌ای پرتقالی:
تخم مرغ ۳ عدد
شکر ۱ لیوان
روغن مایع نصف لیوان
پودر ژله ۱ بسته
آرد ۱/۵ لیوان
آب پرتقال یا شیر نصف لیوان
بکینگ پودر ۱ قاشق مرباخوری



طرز تهیه کیک ژله‌ای پرتقالی:

ابتدا قالب را چرب کنبد کف قالب کاغذ روغنی بیاندازید، فر را با دمای ۱۸۰ درجه گرم کنید. تخم مرغ و شکر را با دور تند همزن بزنید تا کشدار و حجیم شود، روغن و آب پرتقال یا شیر را اضافه کنید و مجدد با همزن هم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در آخر آرد و بکینگ پودر را الک کرده به همراه پودر ژله به مواد اضافه کنید و با لیسک خوب مخلوط کنید تا یکدست شود، مواد را داخل قالب بریزید و در فر به مدت ۳۵_۴۰ دقیقه قرار بدهید.



منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی کیک کیک پرتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

اسداله کارگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بررسی ها نشان می دهد که قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار است.

او قیمت هرکیلو کیوی را ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو پرتقال تامسون شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، لیمو شیرین  ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان و نارنگی تخم پاکستانی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

کارگر از کاهش قیمت میوه های وارداتی خبر داد و گفت: هم اکنون هرکیلو موز اکوادور ۷۲ تا ۸۰ هزار تومان، موز فیلیپین  ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان، موز هندی  ۵۸ تا ۶۷ هزار تومان و هر کارتن آناناس  یک میلیون تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به عللنوسان قیمت پیاز در بازار افزود: امسال پیاز کمتری در مقایسه با سال‌های قبل کاشته شد و در نتیجه به بازار پیاز کمتری عرضه شده است. 

او با بیان اینکه در شرایط کنونی پیاز مورد نیاز از جنوب کشور تامین می شود، گفت: با گرمتر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای دور شهری و مدیریت صادرات قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو پیاز در میدان مرکزی را ۱۴ تا ۲۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مغازه های خرده فروشی با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود باید عرضه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید