Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه طرح اوقت فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش در روستای ابوذر غفاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان کانون های فرهنگی هنری شهرستان شوش با حضور مسئولان شهرستان و مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در کانون فرهنگی هنری سعادت مسجد ابوالفضل (ع) روستای ابوذر غفاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت دهه کرامت، کانون های فرهنگی هنری مساجد را ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در مساجد دانست.

 

ذاکر، تصریح کرد: فعالیت کانون های مساجد در جهت جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد باید در همه زمینه ها به خصوص در زمینه فرهنگی و هنری انجام شود.

 

این همایش به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و کانون فرهنگی هنری سعادت روستای ابوذر غفاری برگزار شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس زلزله مسجدسلیمان شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ اردبیل حجت الاسلام ارزانی روز حضرت شاهچراغ ع شهرستان شوش اوقات فراغت کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

ایسنا/لرستان امام جمعه دورود بر اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه گفت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‏‌شود و توسعه نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود در فضای صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در دولت خط‌کشی‌های وزارتخانه‌ای و نهادی نداریم
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان