Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:50:41 GMT

احمدزاده با پیراهن سابق مسلمان در ترکیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۱۶۹

احمدزاده با پیراهن سابق مسلمان در ترکیب پرسپولیس

هافبک تازه وارد پرسپولیس با پیراهن شماره 77 برای این تیم در جدال با نیروی زمینی به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که بعد از یک فصل حضور در لیگ لهستان، در نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر به پرسپولیس پیوسته، بعد از اینکه در تمرینات روزهای اخیر بدون شماره پیراهن کارش را استارت زده بود، امروز با پیراهن شماره 77 به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیراهن شماره 77 سرخپوشان پیش از این در اختیار محسن مسلمان قرار داشت که در لیگ هجدهم از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست تیم قرار نگرفت و راهی ذوب آهن و بعد از آن سپاهان شد. احمدزاده نیز که پیش از این با پیراهن شماره 10 برای پرسپولیس به میدان رفته بود، در بازگشت به این تیم با توجه به اینکه این شماره اکنون در اختیار مهدی شریفی قرار دارد، با پیراهن شماره 77 به میدان رفت.


به نظر می‌رسد در ادامه و با شروع فصل، فرشاد احمدزاده با پیراهن شماره 10 کار خود در پرسپولیس را دنبال کند و این در حالی است که پیش از این تعارف این شماره از سوی مهدی شریفی را رد کرده بود.

فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد