Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:54:04 GMT

لیونل مسی و یک رقیب متفاوت؛ دنی آلوس

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۳۶۹

لیونل مسی و یک رقیب متفاوت؛ دنی آلوس

لیونل مسی امیدوار است در روزهای باقیمانده دوران ورزشی خود به رکورد دنی آلوس دست یابد.


به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس چند روز قبل با تیم ملی برزیل موفق به فتح کوپا آمه ریکا شد تا به رکورد فوق العاده 40 جام معتبر در دوران ورزشی خود دست پیدا کند. البته حسام حسن، ستاره سابق فوتبال مصر در حال حاضر با 41 جام در دنیای فوتبال رکورددار بوده و دنی آلوز امیدوار است فصل بعد در تیمی بازی کند که حداقل به یک جام دست پیدا کرده و بتواند به رکورد حسام حسن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما در بین بازیکنانی که هنوز به فوتبال خود ادامه می دهند، لیونل مسی، آندرس اینیستا و زلاتان بازیکنانی هستند که این شانس را دارند هم به دنی آلوس و هم به حسام حسن رسیده و پرافتخارترین بازیکن دنیا از نظر کسب تعداد جام شوند.

 

زلاتان و اینیستا در حال حاضر به 35 جام دست یافته اند اما با توجه به اینکه احتمالا زمان زیادی به پایان دوران ورزشی آنها نمانده، شانس کمتری از مسی دارند. ستاره آرژانتینی هم تا به حال 35 جام گرفته و اگر اتفاقات مطابق سال های اخیر پیش برود، ممکن است او تا 2 یا 3 سال دیگر به رکورد حسام حسن با 41 جام هم دست یافته و از این حیث در تاریخ فوتبال رکوردار شود.

 

ابراهیم حسن از مصر و مکسول برزیلی با 37 جام و الکساندر شوکوفسکی، دروازه بان اوکراینی با 36 جام همگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند."

لیونل مسی دنیل آلوز پاری سن ژرمن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی پاری سن ژرمن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی از برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در استان خبر داد و گفت: هر اقدام مرمتی برای مقبره ابن حسام خوسفی باید در قالب تدوین طرح جامع حسامیه صورت گیرد و دغدغه تأمین اعتبار نباید مانعی برای انجام این کار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت امروز در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگداشت مفاخر و مشاهیر با توجه به پیشنیه غنی فرهنگی استان خراسان جنوبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تقویت و حفظ هویت ایرانی اسلامی همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در فضای کنونی که شاهد هجمه فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن هستیم باید نسل جوان با مفاخر و مشاهیر کشور آشنا شده و بدانند بزرگان این سرزمین چه ظرفیت‌های علمی، معنوی و روحانی داشته‌اند.

وی افزود: خراسان جنوبی نیز از استان‌های ممتاز و پیشرو در زمینه فرهنگی و اسلامی است که 9 اثر باستانی و تاریخی ثبت جهانی در شش رشته دارد که نشان‌ دهنده قدمت و اصالت و ریشه‌دار بودن این استان است.

قناعت ادامه داد: بزرگداشت مفاخر و مشاهیر از موضوعات اساسی و اولویت‌دار فرهنگی استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی و ترکیبی دشمن است تا نسل جوان ما با این بزرگان و فرهنگ اصیل و ناب این استان آشنا شوند. امسال دو ستاد اجرایی جداگانه برای برگزاری کنگره ملی ابن‌حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی تشکیل می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تقویم اجرایی کنگره ملی ابن حسام خوسفی مشخص شده و در چهار بخش و سه سطح در تهران، بیرجند و خوسف اجرای برنامه داریم و کمیته‌های مربوطه باید در موعد مقرر نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

به گفته وی؛ کنگره ملی ابن حسام خوسف فرصتی برای انجام کار فرهنگی فاخر برای آشنایی نسل جوان نسبت به مفاخر و مشاهیر است که بدانند چه گنجینه‌های ارزشمندی در استان و کشور داریم.

قناعت با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره و بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان ضمن اینکه یک حرکت ریشه‌ای فرهنگی اصیل است، فرصتی نیز برای معرفی استان در سطح ملی است که آورده‌هایی برای خراسان جنوبی خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هر اقدام مرمتی و بهسازی برای مقبره ابن حسام خوسفی باید در قالب تدوین طرح جامع حسامیه صورت گیرد، گفت: دغدغه تأمین اعتبار نباید مانعی برای انجام این حرکت عظیم فرهنگی ارزشمند شود و اعتبار مورد نیاز از محل‌های مختلف تأمین خواهد شد.

وی عنوان کرد: برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی در چهار مرحله و در سه سطحی ملی، استانی و محلی برنامه‌ریزی شده و اختتامیه آن در 28 آبان ماه سال جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد. این کنگره ملی در چهار بخش پژوهشی، فرهنگی، هنری، اختتامیه برنامه‌ریزی شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال 1404 نیز بزرگداشت آیت‌الله محمد حسن تهامی همزمان با برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان  در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه (18 آوریل، 2007) / فیلم
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم