Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، دکتر علیرضا زاکانی مسؤل وقت بسیج دانشگاه تهران در برنامه امشب جهان آرا با محوریت بازخوانی فتنه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ اظهارداشت: پرونده قتل‌های زنجیره ای و کوی قربانی یک پرونده است و قرار می شود ابعاد این پرونده مشخص شود اما در ادامه مسیری طی می‌شود که از وزارت اطلاعات سندی بیرون می‌آید و همین وزارت از روزنامه سلام که این سند را منتشر کرده شکایت و آن را توقیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شروع این قائله از وزارت اطلاعات دوره اصلاحات است، گفت: سند را خودشان بیرون می‌دهند و بعد هم شکایت می‌کنند و با اعتراضات شکایت خود را پس میگرند. این یک سناریوی قشنگ بود تا افکار عمومی متوجه قتل‌های زنجیره ای نشود. در واقع دانشجوها قربانی یک پرونده دیگر شدند. ما سه رویکرد در این اعتراضات داشتیم. اول اینکه از مواجهه و برخورد مانع شویم. آقای تاجزاده فرداشب ماجرا دانشجوها را هدایت می‌کرد که به داخل بروند.

نماینده سابق مجلس گفت: از روز شنبه ما میخواستیم کمک کنیم این موضوع "دانشجویی" باقی بماند. آقای نوری برای سخنرانی آمد اما تا سه مرتبه که می‌خواست شروع کند همه "هو" کشیدند اما یک دفعه صبحت های تندی کرد که صدای همه درآمد. امثال نوری میخواستند به گونه ای جلوه دهند که این ماجرا تصمیم نظام اسلامی است. آنها ماجرا را ناقص می‌گفتند و عنوان نمی‌کنند شب آن اتفاق که شب امتحانات بود عده ای از دانشجویان بیرون آمدند و اعتراض کردند. واقعیت این است آنجا درگیری ایجاد می‌شود و سنگ می‌زنند، شیشه می‌شکنند و به مهدکودک خسارت وارد میکنند. شروع آشوبها اینجاست و بعد از آن از کلانتری می آیند. این خیلی بد است که این اقدامات خلاف امنیت کشور را نادیده بگیرند.

زاکانی ادامه داد: آنها گزارشی تهیه کردند که در پی آن آقای رئیسی و وحیدی اعتراض کردند که گزارش مخدوش است، بعداً شورای عالی امنیت ملی نامه رسمی به مجلس داد که این گزارش مغرضانه تهیه شده است. حرف ما این بود سنگ زدن به مردم و نیروی انتظامی و گروگان گرفتن و کلاً کار غیرقانونی کردن محکوم است، روز ۲۱ تیر ماه و بعد آن ماجرا آقای روحانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود نامه زد که وارد دانشگاه شوید.

وی با بیان اینکه ما ورود به کوی را محکوم می‌دانیم، گفت: در زیرزمین ساختمان ۱۴ گروگان گرفته بودند اما گرو نیروی انتظامی برای این موضوع بود. در مجلس ششم ما عدم ورود به کوی را مطرح کردیم که علی ربیعی با آن صریحاً مخالفت کرد. این مسیر رو به وخامت میرفت که روز یکشنبه درخواست کردیم که ما اجازه مجوز راهپیمایی می‌خواهیم اما همان روز پای من شکست.

زاکانی افزود: آقای حق شناس با من تماس گرفت و گفت آقای تاجزاده خیلی خوشحال شده که درخواست تجمع کردید، او گفت تقاضای آقای تاجزاده این است که با دفتر تحکیم یک جا برگزار کنید، بنده گفتم دفتر تحکیم را غیرخودی نمی‌دانم اما موضع ما دوتا است. ما می‌گفتیم موضوع کوی دانشجویی بماند اما دفتر تحکیم می‌خواهد مسئله را بیرون بیاورد که به ما گفتند مرزبندی تان را عوض کنید تا نهضت آزادی هم بتواند در راهپیمایی شما شرکت کند. بنده گفتم وای به حال آن کشوری که شما مدیر کل سیاسی آن هستید. کپی متن خبر برچسب ها: مجلس علی ربیعی وزارت اطلاعات علیرضا زاکانی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: مجلس علی ربیعی وزارت اطلاعات علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید

در این فصل بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت؛ کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید