Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: آموزش یکی از مهمترین مسائل در اصلاح رفتارهای غلط در رانندگی و رفع مشکلات ترافیک است و برای ارتقاء ایمنی ترافیک باید آموزش در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در بین گروه های مختلف آسیب پذیر در محیط ترافیک، کودکان بیشتر به جهت عدم آموزش صحیح آسیب می بینند و برای تأثیر گذاری بر کودکان از روش های گوناگون اعم از آموزش نظری در مدارس، آموزش عملی، تبلیغات و رسانه های گروهی می توان بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همتی زاده افزود: با حضور کارشناس پلیس راه استان ایلام در مهد کودک و دبستان «بام» شهر ایلام، کودکان از نزدیک به صورت چهره به چهره تحت آموزشهای ترافیکی و فرهنگ ساز در حوزه صحیح راندن و ایمنی در تردد قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پلیس از تمام ابزارها برای توسعه فرهنگ ایمنی و رعایت مقررات و پیشگیری از تخلفات و سوانح ترافیکی بهره می گیرد.

کد خبر 4662793

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام مهد کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند