Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: در سال 97 با وجود برخی مشکلات با مدیریت جهادی و اتخاذ تصمیمات به موقع بازار هرمزگان، با همراهی مجموعه اصناف و اعضای ستاد تنظم بازار به خوبی مدیریت شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، ایرج حیدری در کارگروه تنظیم بازار استان با حضور معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات استان در تنظیم بازار، عنوان کرد:  یکی از عوامل مهمی که باعث شد هرمزگان در سال 97 در مدیریت  بازار در بین استان های برتر کشور قرار گیرد وجود  هماهنگی و هم افزایی بین محموعه اعضای ستاد تنظیم بازاراستان با مدیریت و راهبری استاندار محترم استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین رابطه عنوان کرد: با وجود برخی مشکلات در سال 97 در حوزه حمل و نقل با اتخاذ تصمیمات جهادی، انقلابی و به موقع  از بروز خلل در مهمترین بندر واردات و صادرات کشور برای حمل و نقل کالاها  جلوگیری بعمل آمد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه افزود: مجموعه دستگاه های امنیتی و قضایی همکاری بسیار مناسبی با ستاد تنظیم بازار استان با ارسال به موقع گزارش ها در مدیریت بازار داشتند که قابل تحسین است.

حیدری تصریح کرد: با وجود حاکم شدن فضای ثبات در بازار نباید از کارهای انقلابی و جهادی در مدیریت بازار غفلت کرد و اشراف بر بازار با همان قوت باید تداوم یابد.

وی  اظهار کرد: تشکیل کارگروه اقدام ابتکار دیگری برای مدیریت بازار در استان هرمزگان در سال 97 بود که در کشور بی نظیر  بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: در کارگروه اقدام به ریاست معاون اقتصادی استاندار و با حضور دستگاه های نظارتی و دستگاه های اجرایی در مواقع بروز مشکل با اتخاذ تصمیمات به موقع و عملیاتی اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفت و امور به موقع مدیریت شد.

حیدری اظهار کرد: اصناف هرمزگان در مدیریت بازار همراهی بسیار خوبی با ستاد تنظیم بازار استان داشتند و این صنف حلقه ارتباط تولید کننده و مصرف کننده هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت سامانه رصد، تصریح کرد: راه اندازی سامانه رصد یکی از نیاز های ضروری برای مدیریت به موقع بازار جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: سامانه رصد برای رصد به موقع کالا از مبدا تا مقصد یکی از نیاز های اساسی بود که راه اندازی آن قابل تقدیر است.

وی افزود: مدیریت قیمت کالاها باید از مبدا تولید باشد تا از مشکلات احتمالی در بازار جلوگیری بعمل آید.

حیدری بیان کرد: در تامین کالاهای مورد نیاز بازار داخلی و صادرات کالاها توسط واحدهای تولیدی باید تعادل ایجاد شود تا کمبودی در بازار داخلی ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: عرضه محصولات واحد های تولیدی به تناسب نیاز بازار داخلی و امر صادرات هم باعث جلوگیری از التهاب در بازار، افزایش درآمد و جلوگیری از قاچاق می شودو سامانه رصد در تعیین سهمیه واحد های تولیدی برای صادرات و تامین نیاز داخل می تواند  نقش بسزایی ایفاء کند.

وی خاطرنشان کرد: برای مدیریت بازار باید برنامه و هدف مشخص در ستاد مرکزی تنظیم بازار کشور وجود داشته باشد تا تعادلی بین صادرات کالاها و تامین نیاز بازار داخلی ایجاد شود تا از هرگونه بروز مشکلات احتمالی جلوگیری بعمل آید.

حیدری تصریح کرد: استان هرمزگان با توجه به زیرساخت ها و ظرفیت های که دارد، واردات دام و غلات برای این استان ضروری است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حمل و نقل خلیج فارس درآمد واردات وزیر صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودروی وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد، گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو، نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس علی‌آبادی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سو استفاده هستند، خریداری نکنند.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می‌شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

علی‌آبادی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

وی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه‌ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تأثیر می‌پذیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آن‌ها تأمین می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 745355

دیگر خبرها

  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم